אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אין אונות? יש דרכים רבות לטפל בזה...

אימפוטנציה... איך זה שהמילה הזאת מפחידה אותנו גם בעידן הוויאגרה? מדוע גברים כ"כ חוששים לבקש עזרה? איך צמד המילים "אין אונות" יכול להפיל אותנו לקרשים ומה תפקידה של הסקסולוגיה במשחק הזה? כמה שאלות וכמה תשובות שכדאי לכם לקרוא.

אימפוטנציה... אם גם אתם רועדים למשמע המילה הזו אז כנראה שגם אתם סובלים מ-אין אונות. אין מה להתבייש. אחוז גבוה ביותר של גברים סובלים מתופעה זו. הסבר פשוט מדבר על אי היכולת של הגבר לשמור על זקפה (או להגיע אליה) במהלך מגע מיני כזה או אחר. היום, שני עשורים לאחר כניסת הוויאגרה לשוק, עושה רושם שהמצב השתנה. אבל אם בוחנים את העניין לעומק רואים בעצם שכולם בוחרים לעצום עיניים.

אימפוטנציה: גורמים שונים וסיבות

הסיבה הראשונית שעלולה ליצור בעיות אין אונות היא כמובן מצב בריאותי ומצב ביולוגי. אם מדובר בספירה נמוכה של זרע, חוסר איזון הורמונלי ואפילו בעיות שונות בכלי הדם של איבר המין. לאלה יש להוסיף נטילת תרופות שונות (לרוב תרופות פסיכיאטריות או תרופות להורדת לחץ הדם). טריגרים נוספים שעלולים לגרום ל-אין אונות הם כמובן מצבים נפשיים. לעיתים רבות חיי היומיום והמרדף הנורא אחרי הכסף עשויים לרוקן מאתנו אנרגיות חיוביות ולמלא אותנו בחששות ובפחדים. שני האחרונים הם הזרזים של ה-אימפוטנציה. חשוב לזכור שמצב בריאותי תקין בא בד בבד עם שקט נפשי, או לכל הפחות: רוגע ושלווה.

אימפוטנציה: אז איך יוצאים מזה?

גברים רבים העידו שכאשר ניסו לשתף את הפרטנר המיני שלהם והתחילו לדבר על הבעיה במטרה לנסות ולמצוא יחדיו פתרון גילו בעצם שהבעיה רק החמירה. כמובן שהתוצאה הלא טובה העמיקה את השקט התעשייתי ולאט לאט הבעיה חזרה "למקומה הטבעי" – מתחת לשמיכה. שם, כך חשבו, יוכלו להחביא את הבושה. עם כניסתה של הויאגרה לשוק גברים רבים אצו רצו אל רופא המשפחה והחלו לגמגם. לאחר שרבים מהם הבינו כי זו אינה מסייעת לבעיה אלא נותנת מענה מהיר חיפשו את הפתרון באינטרנט ואפילו במוצרים שונים כמו חליטות תה כאלה ואחרות שמבטיחות לילה שלם של עינוגים. לאחר שכל אלה לא עזרו והבעיה המשיכה נכנסה ה-סקסולוגיה לתמונה ושמה את כל הקלפים על השולחן כאשר היא מצביעה על הפתרונות הרבים שניתנים בטיפול איכותי וטוב.

מתגברים על החששות באמצעות ה-סקסולוגיה

כאן בעצם ה-סקסולוגיה מתחילה לשחק. טיפול נכון ואיכותי מזהה את הסיבות לבעיה ופותח בעצם את הדלת שמובילה לדרך הפתרון. בעזרתה של ה-סקסולוגיה ניתן לשוב וליהנות מחיי מין תקינים ובריאים. כאלה שנמשכים לאורך זמן. ה-סקסולוגיה נוגעת בגורמים רבים ל-אין אונות. בין היתר היא מציעה גם את השיח הנכון והבריא, שבמקרים של טיפול זוגי בכוחו לחולל לא מעט ניסים. כמה פעמים עמדתם מול בת הזוג שלכם וחשבתם איך לפתוח ולהסביר את הנושא הכאוב הזה? ה-סקסולוגיה מסבירה לכם איך לעשות את זה ומציעה פתרונות הולמים גם לסוגיה הזו. ה-סקסולוגיה מעניקה מענה לא רק לטיפול של הפרט - גברים או נשים. היא יודעת כיצד יש לנווט בין הבעיה של האישה ובין הבעיה של הגבר וכך היא בעצם יוצרת טיפול זוגי מושלם. כדי לטפל בבעיית אין אונות ולא לשמוע על אימפוטנציה חשוב לדעת כי רק בעזרת טיפול אמתי תוכלו ליהנות ממש כמו בעבר ואולי לגלות דבר אחד שניים שלא ידעתם – על עצמכם או על בת הזוג שלכם...


אודות מחבר המאמר

ד"ר ארקדי גלין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.