אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודות בחול- איך זה עובד?

שוק העבודות בחו''ל הוא עצום... איך תמצאו את עצמכם? איך תדעו לאן? איפה הכי משתלם מבחינת עבודות בחול ואיפה יהיה לכם הכי טוב? קשה לדעת את כל הדברים האלו לבד כשעולם העבודות בחול גדול כל כך ואנחנו כאלה קטנים. מה נשאר לנו לעשות? אינטרנט! ברגע שתכנסו לאינטרנט ותקלידו את המושג עבודות בחול יקפצו לכם טריליארד חלונות וגם אז לא תבינו מה רוצים מכם... תתחילו להשאיר את הפרטים שלכם בכל חלון של עבודות בחול שיקפוץ לכם ורק חכו למבול הטלפונים... אחרי יום או יומיים יתחילו להציף אתכם בטלפונים לגביי עבודות בחול וידברו איתכם על דברים שלא בטוח כל כך תבינו מה הם אומרים.

שוב, עולם העבודות בחול הוא ענקי ואי אפשר לדעת על מי לסמוך ועל מי לא. המלצה אישית שלי, לכו על חברת השמה. חברות ההשמה מודעות לעולם העבודות בחול ויודעות עם מי לעבוד ועם מי לא. על חברות ההשמה תוכלו גם לבדוק באינטרנט ולראות מה הותק של החברה ובאילו מקומות היא עובדת. אם החברה עובדת במקומות הזויים בעולם ומציעה לכם עבודות בחול במקומות שיגרמו לכם לתגובה של אלוהים ישמור למה דווקא שם? כנראה שזו לא החברה בשבילכם. בכל מה שנוגע לעבודות בחול אתם צריכים שזה יהיה מציאותי. כולנו יודעים איפה עושים כסף ואילו יעדים בעולם הכי פופולאריים. עבודות בחול במקומות כמו ארה''ב, אנגליה,מקסיקו,גרמניה וכו, ישמעו לכם הגיוניים יותר מללכת לעבודה בחול בדרום אפריקה לדוגמא,אולי הכסף שם טוב, אבל למקום שאסור לצאת בו מהבית אחרי השעה 18:00 בערב אני לא הייתה נוסעת אני לא יודעת מה איתכם... שמחפשים עבודות בחול צריכים לבדוק מכל הכיוונים ולהיות בטוחים שטסים עם חברה שתהיה גב בשבילכם. שתשמור עליכם בזמן שאתם חווים את העבודות בחול חברה שתלך איתכם לאורך כל הדרך ותלווה אתכם בתהליך הקליטה בעבודות בחול. אחרי שיציפו אתכם בטלפונים בנוגע לעבודות בחול סביר להניח שיזמנו אתכם לפגישה, אם זו חברה שמכבדת את עצמה לא ייתנו לכם את הפרטים בטלפון אלא יזמנו אתכם לפגישה בנוגע לעבודות בחול.

סוג של ראיון עבודה כדי לראות מי אתם ומה אתם מחפשים וגם כדי לנסות להתאים לכם את מה שהכי הכי יתאים לכם מכל העבודות בחו''ל למצוא את העבודה הספציפית שתהיה הכי נכונה לכם. אחרי שתסיימו את סבב הפגישות סביר להניח שיהיה לכם קצת יותר ידע בכל מה שנוגע לעבודות בחול,כבר תוכלו להגיד שאתם חצי בעניין. תסגרו עם חברה לעבודות בחול, שוב, אני מקווה שחברת השמה. ומכאן הדרך נהיית מעניינת :) תעלו על מטוס שייקח אתכם ליעד שאותו בחרתם מכל העבודות בחול שהוצעו לכם. יאספו אתכם מהשדה וייקחו אתכם לדירה החדשה שלכם, תתחילו לעבוד באמת ותעלו על העגלה, תלמדו באמת להכיר את המושג עבודות בחול ותיכנסו לעולם העבודות בחול.

סביר להניח שאחרי שתקבלו טעימה מעולם העבודות בחול לא יהיה כל כך ברור שתירצו לחזור הבייתה אבל מה שכן כשתחזרו,תחזרו עם הכיסים מלאים בכסף! רוב האנשים שנחשפים לעבודות בחול חוזרים למנה שנייה.... ואם שאלתם את עצמכם למה בכלל לטוס לעבודות בחול?? שוק העבודות בחול התחיל להתפתח בעשור האחרון שקבוצה של כמה ישראלים עלו על השיטה,הרי זה בדם שלנו להרוויח כסף! ומצאנו אחלה מקומות להרוויח בהם! אחרי כמה שנים שכולם התחילו כבר לקלוט ששוק העבודות בחול מציע הרבה והעניין התחיל לתפוס התחילו להופיע עוד ועוד חברות אשר מציעות עבודות בחול והיום השוק כל כך מפותח שכמעט אין אחד שלא  מכיר את האופציה של עבודות בחול. שוק העבודות בחול מציע המון אפשרויות תעסוקה החל מעבודות מכירה בעגלות בקניונים, מכירת ציורי שמן ,שירותי הובלה ,ותחום שמאוד מתפתח בשנים האחרונות של מנעולנות. חשוב מאוד לציין שהעבודות בחול הן כמו כל עבודה אחרת, הן קשות ותצטרכו לעבוד בשביל הכסף,אבל הוא יגיע ויגיע כפול! בעבודות בחול המשכורות בנויות על עמלות מה שטוב עבורכם אם אתם שאפתנים! ככל שתשאפו רחוק יותר תרוויחו יותר בעבודות בחו''ל. בעבודות בחול הכל בעצם תלוי בכם ובמוטיבציה שלכם. לסיום, עולם העבודות בחול מציע לכם הרבה אז תנצלו את זה... שיהיה בהצלחה :)


אודות מחבר המאמר

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים.פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.