אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודות בחו''ל עם חברת lotus spa

 

חברת לוטוס ספא קיימת בשוק העבודות בחו''ל כבר מעל ל5 שנים, החברה החלה את דרכה בארה''ב ומשם התפתחה וגדלה והיום נמצאת בכל מקום רווחי לעבודות בחו''ל. את החברה מנהלים שני חברים, לירון והדר, שחוו לא מעט עבודות בחו''ל בעצמם. לירון והדר התגלגלו בעבודות בחו''ל במשך 5 שנים ובחנו את המקומות הפוטנציאלים וגילו גם את אלו שלא. היום אחרי שגילו איפה הכי כדאי מבחינת עבודות בחו''ל פתחו את העגלות בעצמם ופרצו לשוק העבודות בחו''ל. לירון והדר נמצאים בארה''ב ומנהלים את העבודות בחו''ל משם, אבל מיקמו אחראי בכל מקום שבו עובדים.

עבודות בחו''ל עם חברת לוטוס ספא מתחלקות למספר מקומות:

עבודות בחו''ל באנגליה, עבודות בחו''ל בדרום אפריקה עבודות בחו''ל בארה''ב ועבודות בחו''ל בספרד. לכל מקום שאליו תגיעו תבינו בעצמכם שאין שום הבדל בעבודות בחו''ל מבחינת המיקום. התנאים לעבודות בחו''ל הם אותם תנאים ומדרגות השכר הן אותן מדרגות ובכל מקום שתגיעו לעבודות בחו''ל עם לוטוס ספא תזכו לתנאים הכי טובים! אם אתם רוצים לטוס לעבודות בחו''ל הכי משתלמות כלכלית אנחנו לא נשקר, ארה''ב זה המקום! בעבודות בחו''ל הכסף הגדול נמצא בארה''ב. בעבודות בחו''ל עם חברת לוטוס ספא תגלו שמוכרים את אותם מוצרים כמו בכל מקום אחר...מוצרי ים המלח, מיישרי שיער ואיפור מינרלי. המוצרים הם מוצרים מושלמים למכירה בעבודות בחו''ל מאחר והם נמכרים לאורך כל השנה והם מוצרי בסיס. בעבודות בחו''ל צריך למכור מוצרים שמשחקים כל השנה ורק כך בעצם מצליחים לעשות כסף טוב בעבודות בחו''ל! השיטה מוכיחה את עצמה!

שכר בעבודות בחו''ל:

מהבחינה הזו בעבודות בחו''ל השכר הוא דיי דומה בכל המקומות. אנחנו בוחרים להתחיל מ25% ולא 20% כדי לדרבן אתכם להגיע כמה שיותר רחוק ושתראו שאתם עושים כסף בעבודות בחו''ל. כמובן שבעבודות בחו''ל זה עובד על צ'ופרים...ובמידה ותגיעו ליעדים היומיים שיוצבו לכם תקבלו תוספת למשכורת! עבודות בחו''ל זה פתרון מצויין למי שלא מרוצה מהשכר בארץ, צעיר ונמרץ ושאפתן שרוצה להרוויח כסף והרבה! אנחנו נותנים לכם את הכלים להצליח ואת התנאים הכי טובים לעבודות בחו''ל. היתר תלוי אך ורק בכם!

תנאים בעבודות בחו''ל:

במגורים בעבודות בחו''ל עם חברת לוטוס ספא תגורו בדירות של 3 חדרים,סלון ו2 אנשים בכל חדר. בעבודות בחו''ל ארה''ב זה קצת יותר מפואר, תגורו בקומפלקסים מדהימים עם בריכה וחדר כושר כי פשוט ככה זה עובד בארה''ב. השכירויות משתנות בהתאם למקום. בעבודות בחו''ל זה בדרך כלל אותו דבר כמעט בכל המקומות. כשתגיעו לעבודות בחו''ל בחברת לוטוס ספא ילוו אתכם מהרגע שנתחתו, ייקחו אתכם לדירה שתשרת אתכם במהלך השהות ונעזור לכם כמה שיותר לקלוט את עניין העבודות בחו''ל כמה שיותר מהר. בעבודות בחו''ל ברוב המקומות מקבלים את השכר פעם בשבועיים. כמו בכל העבודות בחו''ל גם אנחנו נוהגים כך, את השכירות נוריד לכם בתשלומים מהמשכורת כך שלא תרגישו את זה יותר מידי.

העבודות בחו''ל עם לוטוס ספא משתלמות מכל הבחינות, נדאג לכך שתקבלו את התנאים הכי טובים ותקבלו שכר הולם בהתאם לעבודתכם. העבודות בחו''ל הן לא קלות,אבל מי ששואף רחוק ורעב לכסף יצליח בגדול! העבודות בחו''ל מתישות נפשית יותר מפיסית וגם עם זה ניתן לכם כלים להתמודד! העבודות בחו''ל עם לוטוס ספא הכי טובות גם מבחינת המיקומים, אנחנו עובדים בקניונים הכי טובים והכי עמוסים באיזורים בהם אנחנו נמצאים בעבודות בחו''ל. חברת לוטוס ספא מברכת אתכם על כניסתכם למשפחה! בהצלחה, בואו וגלו את עולם העבודות בחו''ל! לא תתאכזבו זה בטוח....


אודות מחבר המאמר

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים.פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.