אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם אפשרי לבצע ניתוח פלסטי בכל גיל?

מאיזה גיל אפשר לבצע ניתוח פלסטי?

ניתוח קוסמטי הינו ניתוח לא בהכרח הכרחי . מסיבה זו אין רצוי לערוך ניתוח קוסמטי לצעירים אשר לא סיימו את כל תהליך הצמיחה ובכל מצב לגמרי לא לפני הגיעם לגיל 18.

 

ניתוח הגדלת חזה:

ממש לא מקובל לעשות טרם גיל 18 ורצוי ביותר אחרי גיל זה. במקרים מסוימים בהם קיים חזה לא סימטרי, או בעייה קשה קוסמטית קיצונית שונה במראה החזה, אפשר לעשות את התהליך בגיל מוקדם הרבה יותר, על מנת לבלום סוגיות חברתיות ונוספות. אך מדובר אך ורק על מצבים חריגים ומעקב רופא מתאים. לפעמים מדובר כאן לגבי ניתוח הקטנת חזה ולא דווקא על הגדלתו.

 

ניתוח אף

בתהליך ניתוח אף ניתן להיות קצת הרבה יותר גמישים. אף על פי שהאף ממשיך לצמוח, ניתן לעשות את התהליך החל גיל 15 כאשר מראה האף גדול, לא אסתטי ופוגע מבחינה חברתית. מוכרים מקרים שונים בם נוער וצעירים מבצעים את ניתוח האף במהלך החופש הגדול.

ניתוח הצמדת אוזניים

אפילו פה בתהליך ניתוח הצמדת האוזניים, אפשר לערוך אותו בטווח גיל מוקדם באופן יחסי ולמנוע סוגיות חברתיות והתנהגותיות.

ניתוח מתיחת פנים

נדמה לנו שהוא ניתוח המיועד למבוגרים בלבד, אולם צעירים עשויים לרצות ביצוע תהליך ניתוחי זה מתוך אמונה שיש להם קמטים וקימטוטים. מחשבה אוביקטיבית והגינות של הרופא חשובים כאן במיוחד והכל בהתאם למקרה המדובר.


אודות מחבר המאמר

אתר מידע על מתיחת פנים הרמת חזה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.