אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון בפריז ומוזיאונים בפריז

ביקור בעיר פריז הוא חוויה יוצאת דופן מכל בחינה שהיא, מה שמושך אלפי תיירים ישראלים ומיליוני תיירים מכל רחבי העולם למצוא מלון בפריז, ולבקר מדי שנה בעיר אשר כבר מזמן הפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם.

לאחר שמצאתם מלון בפריז והזמנתם כרטיסי טיסה אין צורך לערוך עוד יותר מדי הכנות מקדימות, שכן לפריז יש כל כך הרבה מה להציע עד שממש אין צורך לחקור ולתכנן מראש. אך בכל זאת, במידה ואתם חובבי אומנות והיסטוריה ברמה כזו או אחרת, סביר להניח שאחד הדברים המעניינים ביותר עבורכם בביקור בפריז יהיה ריבוי המוזיאונים וגלריות האומנות שבה, המציגים אינספור עבודות אומנות מפורסמות, למעשה – מן המפורסמות ביותר בעולם.

מלבד למוזיאון הלובר, מרכז פומפידו (לאומנות מודרנית) או המוזיאון הצרפתי לאומנויות, ניתן למצוא עוד עשרות ומאות מוזיאונים וגלריות שונות בעיר, המהוות חגיגה אדירה עבור חובבי אומנות באשר הם. החל מהציור המפורסם בהיסטוריה – ה"מונה ליזה" הממוקם במוזיאון הלובר ועד לפסל "האדם החושב" של אוגוסט רודן הממוקם במוזיאון הצרפתי לאומנויות – לפריז יש כמות עצומה של אומנות עוצרת נשימה להציע לכם בעת ביקורכם.

 

אך במידה ואתם אכן חובבי אומנות ומתעניינים בכל המוזיאונים שיש לעיר האורות להציע, הכנה אחת שבכל זאת כדאי לעשות היא למצוא מלון בפריז אשר יהיה קרוב עד כמה שניתן למרכזי האומנות והמוזיאונים הגדולים, או לפחות כזה בעל גישה נוחה ומיידית לתחבורה ציבורית. ניתן להעביר טיול בן שלושה ימים, כמו גם טיול בן שבועיים, במעבר ממוזיאון למוזיאון, ועדיין לא תספיקו לגרד את כל מה שיש לפריז להציע לכם בכל הנוגע למוזיאונים ואומנות. לכן, מציאת מלון בפריז אשר יציב אתכם מדי בוקר במרכז העניינים, מוכנים לצאת ולכבוש את כל המוזיאונים בפריז שיש לעיר להציע, הינה בגדר משימת חובה עבור חובבי האומנות שבינינו.

למידע אודות מלון בפריז אשר יהיה איכותי מצד אחד, קרוב למרכזי העניינים ולא יקר מדי מצד שני, מומלץ לבקר באתר parishotel.co.il (או פשוט בלינק – מלון בפריז), ולקבל דילים מעולים לחופשה בפריז, כמו גם מידע תיירותי רב אודות העיר ומגוון המוזיאונים שבה.

 

שתהיה חופשה מהנה!...


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר הוא מדריך טיולים בפריז ומדריך מלונות בפריז מזה שנים רבות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.