אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

7 דרכים להגדיל את התנועה באתר שלך

אינטרנט, עסקים, להרוויח כסף. על מנת להגיע לשילוב מלא של כל המילים הללו אתם צריכים מילה נוספת, תנועה. כל מאמר על הפיכת האתר או החברה שלכם למצליחה תוכלו למצוא בו את החשיבות של יצירת תנועה.

הליבה של ההצלחה היא התנועה את זה כולם יודעים. התנועה הינה הדבר החיוני ביותר לחברת אינטרנט מבוססת עסק מוצלחת. אם יש לך אתר ואתה חושב שאין בו מספיק תנועה זה הזמן להתחיל לפעול. במיוחד אם אתה בעסק תחרותי ואתה צריך להיות צעד אחד לפני המתחרים שלך.

התזמון הכרחי, זה הפתגם הישן ידוע לכולם. אבל עם יצירת תנועה, אתה צריך תמיד להיות על קצות האצבעות שלך להיות יום לפני כולם. הנה 7 דרכים להגדיל את התנועה באתר שלך:

1.      להשקיע פרסום טוב במנועי חיפוש טובים: שימוש ad words  של גוגל וoverture של יאהו היא דרך מצוינת, אך החיסרון שלה הוא שהיא עולה כסף. אתה יכול לראות בעצמך את ההצלחה של שיטה הזו ואין ספק שהיא שווה את כי בעזרתה אתה יכול ללא ספק להרוויח כסף.

2.      החלפת קישורים עם אתרים אחרים: אין ספק כי שני האתרים ייהנו מהמהלך הזה. תחשוב על זה כך בנוסף לעבודה שאתה עושה על האתר שלך יש לך עוד מישהו עכשיו שעובד על האתר שלך.

3.      שימוש בשיווק ויראלי: שיווק ויראלי מאפשר לכם להפיץ את המוצר/שירות של החברה שלכם ללא כל עלות או בעלות מינימאלית (במקרה הגרוע), זוהי שיטה בה אתם מדביקים את המוצר/שירות של החברה למשחק משעשע/מאמר מעניין/סרטון וידאו וכו', וככה אנשים "נדבקים" במדיום בו השתמשתם ויעבירו את זה הלאה.

4.      חיפוש ושימוש במילות מפתח: מנועי חיפוש מקדמים אתרים לפי מילות מפתח מסוימות, לכן עליך למצוא את המילים הנכונות.

 

5.      כתיבת מאמרים אשר יובילו תנועה לאתר שלך: כתוב מאמרים בנושא המוצר/השירות שלך וגם עליו, תוסיף פרטים ולא לשכוח להכניס קישור לאתר שלך.

6.      הצטרף לפורומים וקהילות יוצרים מקוונות: היכנס לשוק כזה או אחר והצג את המומחיות של ואת אמינותך. כאשר יש לך בסיס טוב הרבה אנשים יבואו לראות את האתר שלך.

 

7.      הצע ידיעונים: אם אנשים יידעו מי אתה ומה אתה, וכמה אתה מחלק את הידע שלך עם עוד הרבה אנשים, הם יסתקרנו לגביך וירצו ללמוד עליך ועל האתר שלך.


אודות מחבר המאמר

דרור סיים את שירותו הצבאי לפני מס' חודשים מתעסק היום בבניית אתרים, קידום ושיווק אתרים והתפתחות אישית.

אתר הבית של דרור: http://www.cash-online.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.