אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבות צוואה או הסכם ממון אצל ידועים בציבור

ישנם כיום זוגות רבים אשר יוצאים יחדיו שנים רבות אך למרות זאת הם אינם מתחתנים אך מנהלים יחדיו חיים משותפים. זוגות אילו נקראים ונחשבים בתור ידועים בציבור. כיום בישראל יש כשמונים וחמש אלף זוגות אשר נחשבים בתור ידועים בציבור.

ישנם מקרים שלא נדע, אשר בהם זוגות שנחשבים בתור ידועים בציבור צריכים להתמודד עם מוות של אחד מבני הזוג. במקרים אילו כדאי להקדים את העניין הרי לא ידוע לנו מה צופן לנו הגורל. ומה יהיה אתנו עוד שנייה לכן כל עוד אנו בחיים, מומלץ בחום לכתוב צוואה.

כאשר אצל בני זוג אשר הם נחשבים בתור ידועים בציבור יאלצו להתמודד עם מותו של אחד מהם ואין כתב צוואה, זה יוצר מצב שבו באופן אוטומטי הרכוש הולך אל בן או בת הזוג אשר נשאר בחיים. לכן מומלץ לבצע חוזה הסכם ממון או כתב צוואה כיוון שאם באופן אוטומטי כל הרכוש ילך אל בן או בת הזוג של אחד מן הזוגות אשר נחשבים בתור ידועים בציבור, זה ייצור בעיה וריבים כיוון שהילדים של בני הזוג לא יקבלו שום דבר מן הרכוש עקב חוסר של כתב צוואה או של הסכם ממון, לכן עקב מצב זה נוצרים ריבים רבים ומיותרים עם בן או בת הזוג אשר נשארו בחיים.

בנוסף לכך לא רק מקרי מוות הם אילו אשר משפיעים על אופן  חלוקת רכוש בין ידועים בציבור אשר נפרדים. לכן יש לכתוב חוזה הסכם ממון בעת שנמצאים יחדיו כיוון שלא יודעים מה יהיה בעתיד. יכול להיות מצב שבו בני זוג ידועים בציבור יהיו הכי מאוהבים שיש ויהיה להם הכי טוב יחדיו, אך פתאום יהיה ביניהם איזה שהוא ריב אשר בגללו הם ייפרד ואז תהיה בעיה עם אופן חלוקת הרכוש, לכן מומלץ כי בני זוג אשר הם נחשבים בתור ידועים בציבור ייבצעו חוזה הסכם ממון אשר הוא מגדיר בדיוק איזה רכוש שייך ולמי כך אם נוצר מצב של פרידה אין בעיה באופן חלוקת הרכוש ביניהם.

ניתן לראות כי מאוד חשוב לבצע חוזה הסכם ממון או כתב צוואה בין בני זוג אשר הם נחשבים בתור ידועים בציבור כדי למנוע בעיות עתידיות בעת פרידה או מוות של בני הזוג.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.