אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריהוט מעץ "עשה זאת בעצמך" - המדריך השלם

 

המאמר הבא יתייחס ל-ריהוט מעץ ולשיטת עשה זאת בעצמך וכמובן לקשר המרתק בין השניים. כאן, ננסה להביא לכם כמה סודות הקשורים למקצוע וסביר להניח שכמו כולם גם אתם תתחילו להתאהב. מחפש ריהוט מעץ שאין להשיגו בחנויות? נרתע מהמחירים הלא שפויים שדורשות נגריות יוקרה? שיטת עשה זאת בעצמך טומנת שלושה מרכיבים חשובים שיכולים להתאים בדיוק לך: מבחר סוגי עצים באיכות גבוהה, מחיר השווה לכל כיס וכמובן התאמה אישית. כן כן – היום כל אחד יכול להיות נגר, בעזרת נגריות המתמחות בשיטת עשה זאת בעצמך.

ריהוט מעץ: קצת רקע כללי אז מה זה בעצם ריהוט מעץ? ובכן ההגדרה המדויקת ביותר שניתן להתייחס אליה היא כל פריט שבסיסו עץ. מכאן אפשר למנות פריטים רבים כמו מטבחים, ארונות קיר, שידות, מיטות והרשימה עוד ארוכה. אבל נגרות טובה לוקחת את כל אלה ומשדרגת אותם: כלומר, לא חייבים לבנות מאפס, כדי ליהנות מרהיטים יפים ואיכותיים. גם השלמה לרהיטים קיימים, תופסת מקום של כבוד בעולם הרהיטים מעץ. לצד פתרונות מדף סטנדרטיים ונגריות המתמחות בריהוט אקסקלוסיבי, ניצבות נגריות מסוג חדש המציעות ללקוחות לקחת חלק פעיל בתהליך הבניה של ריהוט מעץ. בצורה כזו מלאכת הנגרות פתוחה וזמינה לכולם וכל אחד יכול בעצם להתאים לעצמו בצורה אישית את הפתרון הטוב ביותר עבור חדר בבית ועבור כל פריט ריהוט (כמעט).

ריהוט מעץ: היתרונות ברורים לעין בניגוד לברזל או לאלומיניום טיפול ב-ריהוט מעץ לא זקוק לסדנא שלמה בחצר. למעשה, כל אחד יכול להרכיב לעצמו את הפריט וליהנות ממוצר בעל חיי מדף ארוכים שאינו ממהר להפוך לבלאי. לאלה מתווספת עובדה קטנה חשובה: הצביעה והעיצוב של פלטות מעץ נוחים לכל אחד ואינם מצריכים הכנות מיוחדות.

עשה זאת בעצמך, צעדים ראשונים כדי להבין את שיטת "עשה זאת בעצמך" אנחנו חייבים להבין ולהפנים שעבודת נגרות היא לא מה שחשבנו. בבסיס השיטה הנגרייה המתמחה בצורת עבודה זו מאפשרת ללקוח לבחור: או להזמין ריהוט מעץ לפי מידה ולקבל מוצר גמור ומוכן, או להיות חלק פעיל בתהליך הייצור. כלומר: ניתן גם להזמין את הלוחות הגולמיים ולבצע את כל עבודת ההרכבה לבד: הדבקה, גימור, הברגה ועוד. כל זאת באמצעות ליווי, הדרכה, יעוץ והכוונה של בעלי המקצוע שמלווים את הלקוח בכל שלב בדרך. שיטה זו מתאימה יותר למי שמאס בריהוט התעשייתי נטול הצורה והלב. מעבר לפן הרגשי חבוי לו עוד יתרון קטן: כאן אנו יכולים לבחור את המידה שמתאימה בדיוק לנו ולא להסתפק בפחות משלמות. משם אנו ממשיכים עם הצבע הכי נכון לחדר או המראה הכללי שמתאים לאווירה שבבית. כמובן שגם למחיר תפקיד משמעותי. הרי בשיטת עשה זאת בעצמך אנו לא אמורים להגיע לנגריה ולבקש שינויים. זמן העבודה הוא שלנו והיתרון הברור הזה חוסך לנו עד מחצי המחיר. אין פלא שיותר ויותר אנשים מרכיבים בהנאה את המבטח המושלם או את ארון הקיר.

עבודת נגרות: נא לשמור על ראש פתוח אם כבר החלטתם ללכת על השיטה ולהצטרף לאלפי חובבים נוספים קחו טיפ קטן: תמיד חשוב לשמור על ראש פתוח ועל קו מחשבה יצירתי. ריהוט מעץ אינו דבר מקובע, תנו למחשבות לרוץ ותכננו את הרהיט הכי יפה בבית. שיטת עשה זאת בעצמך אינה מתחילה ונגמרת בארון או במטבח הצמוד לקיר. כל הרעיון המופלא מעבר להתאמה לצרכים הוא המראה והעיצוב הייחודיים. כאן, אף אחד לא יבקר אתכם אלא רק יספק לכם הסברים, קצת פלטות עץ ועוד שירות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים...


אודות מחבר המאמר

אבי בר-חיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.