אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיפוץ בניין מאפס

הקיר עם רטיבות? חסר לכם צבע בחיים? בחברה הקפטילסטית בימים אלה, אנחנו חייביםשיפורים וחידושים בלי הגבלה. הצרכים שלנו הם דבר משתנה וגמיש ובואו לא נשכח את האופנה שמשתנה כל הזמן - רק שלשום טיפטנו את החדר באדום ואילו היום כחול נייבי הכי במודה. אז לא נהיה במודה? ברור, אלא מה?!לא יודעים כלום על שיפוץ בניין? לפניכם מס' טיפיםשיפוץ בית זה עסק יקר ולכן יהיה מומלץ שתחשבו לטווח הארוך.חלוקת השטח - אל תמנעו מלהשקיע מחשבה בסוגיה חשובה זו, חלוקת שטח בצורה נכונה משמעותה ניצול חכם של הבית ויכולת מענה טובה לצרכיכם. אפילו בבתים קטנים ניתן לנצל בצורה מירבית את המעט שברשותכם ולהתאימו לאפשרויות רבות.צבע עושה הכל - צבע הוא הפנים והאופי של החללים והוא מהדברים העיקריים שהעין שלנו קולטת כשנכנסים למקומות שלא היינו בהם בעבר. ישנם גוונים שיכולים להיות עניין של מודה. לכן, עדיף לקחת את שירותיו של איש מקצוע בקי ועדכני ולבדוק אילו צבעים ישרתו אתכם לטווח הארוך. דאגו והתאימו את צבעי הבית לאופי שלכם ולריהוט.צביעת מדרגות - כי עברו 10 שנים מהשיפוץ האחרון!החברה חטפה התמוטטות עצבים? היא חושבת שהגיע הזמן לשיפוץ? היא כנראה צודקת. רוב האנשים אומרים עדיף בקיץ, עכשיו זה לא זמן טוב ולא מבינים את תלונות האישה על דחיית עבודות השיפוץ. תעשו פאוזה ודמיינו לעצמכם, לא כדאי לכם להרגיש כמו בחדר של בית מלון מפואר מדי יום בביתכם הקט במקום לקחת עוד חופש באילת?שדרוג הבית אפילו אם רק עכשיו קיבלתם מפתח לבית חדש, מוכרים את הבית הישן או שהייתם רוצים לשנות את עיצוב הדירה? שיפוץ הדירה, ביצוע תחזוקה שוטפת והקפדה על מראה עכשווי יוסיפו לכם לשווי הנכס!!!דירה שלא עברה שיפוץ תקופה ארוכה תדחה קונים אפשריים ואילו בית שעבר שיפוץ והושקעו בו זמן וכסף גם ישדרג את איכות החיים וגם תוכלו למכור אותו בקלות ועבור סכום גדול יותר כשתרצו לעזוב.זקוקים למידע נוסף על חיפוי לבית? הכנסו לאתר של http://www.h100.co.il/ בו תוכלו לקבל טיפים ממיטב אנשי המקצוע בתחום - לטובת חיים טובים יותר בבית טוב יותר.

אודות מחבר המאמר

זקוקים למידע נוסף על חיפוי לבית? הכנסו לאתר של http://www.h100.co.il/ בו תוכלו לקבל טיפים ממיטב אנשי המקצוע בתחום - לטובת חיים טובים יותר בבית טוב יותר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.