אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירים להורדה מיוטיוב - יתרונות

הורדת שירים מיוטיוב – 100% יתרונות

יש דברים שהם טובים מכדי להאמין כי הם ייתכנו, קל וחומר - יתממשו. מאגר עצום, ההולך ומתעצם, בלתי מוגבל, בלתי נדלה, של שירים להורדה ממתין, זמין ונגיש בכל עת, מכל מחשב המחובר לאינטרנט, לכל שוחרי המוזיקה באשר הם. שירים להורדה מיוטיוב היא אחת המתנות שבורכו מיליארדי אנשים בכל רחבי העולם, אשר עדיין, לצערנו, רב מספרם של מי שהעדר יכולת, ידע ואמצעים, מונעים מהם גישה לארכיון המוזיקאלי הגדול והעשיר בעולם.

הורדת שירים מיוטיוב פשוטה וקלה ואינה מחייבת אישור. היא פתוחה וחוקית. היא זמינה ואמינה ומהווה מקור בטוח ומאובטח, חסין מפני וירוסים.

הורדת שירים מיוטיוב- אחד מנסי תבל ונפלאותיה:

הרשת היא מדורת השבט העולמי של הכפר הגלובאלי. היא מקום מפגשם של כל הטעמים, של כל הסגנונות, של כל סוגי המוזיקה וסוגותיה. אפשר לפגוש שם שירים אהובים, הקלטות נדירות, הרכבים חד-פעמיים, מפגשים לא צפויים, חיבורים מפתיעים של הרכבים ועוד. שירים לעולם לא יילכו ביוטיוב לאיבוד. ניתן לאתר כל שיר מבוקש ב"מעבה" האתר על ידי הקשת שם השיר, הזמר או הלהקה. יוטיוב הוא אתר המאחד ומלכד את כל מי שמוזיקה מעשירה את חייהם ומעצימה אותם מבחינה רגשית. אפשר להוריד שירים מיטיוב אל מכשיר MP3 אשר מהווה חלופה לאתר כאשר אתם בדרכים ואין ברשותכם מחשב נייד ש"מחובר" לאינטרנט אלחוטי. מכשיר MP3 הוא הביטוי המוחשי לאמירה כי מוזיקה מלווה אותנו כל חיינו, בכל דרכינו.

ניתן לשמוע כיום שירים מתנגנים גם מטלפונים סלולאריים של אנשים ש" עושים הליכה" ובהם שירים שהם הורידו מהיוטיוב. אולי העידן הזה, שבו מזומנים וזמינים שירים להורדה ביוטיוב אינו מיטיב, בלשון המעטה, עם חנויות תקליטים (מושג ארכאי ומיושן כלעצמו), אבל הוא ודאי עושה חסד עם שוחרי המוזיקה בכלל ועם ה"מכורים" לה – במירכאות ובלעדיהן – בפרט.


אודות מחבר המאמר

שירים להורדה, מילים לשירים, מוזיקה וקליפים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.