אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לשמור על מראה צעיר בעזרת פילינג

כולם יודעים כי כרטיס הביקור הראשוני שלנו הוא המראה שלנו אך בעיקר ישר שמים לב למראה של פנינו. לכן ככל בעוברות השנים ואנו מזדקנים המראה של פנינו מתדרדר אך מה שבאמת מסגיר את גילנו האמתי הוא המראה של צווארנו ונעשה מקומט מספר גדול מאוד אנשים מיד ישימו לב כי הזדקנו. לכן ניתן לשפר את המראה של פנינו או שאפילו נראה צעירים בכמה שנים טובות בעזרת עשיית טיפולים אסתטיים או פילינג או אפילו מתיחת צוואר. כמובן שביצוע של פילינג נחשב בתור חלק מן טיפולים אסתטיים.

ניתן לבצע טיפולים אסתטיים למטרות שונות למטרת שיפור המראה או מטעמים רפואיים. כאשר  אנו נבצע פילינג במטרות רפואיות טיפולים אסתטיים אילו ייחשבו בתור פילינג רפואי. במצבים שונים אשר בהם נבצע פילינג אשר הינו שטחי על גופינו הוא זה אשר ייטפל בכתמים אשר יש על עורנו.

כאשר אנו נבצע טיפולים אסתטיים של פילינג אשר בזכות טיפול זה נוצר קילוף של העור המת ובמקומו גודל עור חדש צעיר בריא ונקי יותר, ישנה בכל זאת בעיה כאשר אנו עושים פילינג בימי הקיץ החמים, הבעיה היא החשיפה לשמש אשר גורמת לכוויות חזקות עקב עשיית טיפולים אסתטיים של פילינג. לכן בנות רבות מעדיפות לבצע את הטיפולים האסתטיים של פילינג במהלך ימי הסתיו או החורף. התוצאות אשר מתקבלות בעזרת קילופו של העור בזכות פילינג אשר נחשב בתור טיפולים אסתטיים. מחזיקים לאורך שנים רבות אפילו למשך של 10 עד 20 שנה. כמובן שרק כאשר נבצע טיפולים אסתטיים של פילג עמוק הוא יישמר לנו במשך שנים רבות.

כמובן שגם בעזרת עשיית ניתוח פלסטי של מתיחת צוואר ניתן לשפר את המראה, זאת אומרת צבעו של העור עם השנים משתנה ונהפך אפילו להיות קצת בגוון צהבהב או כתמים בצבע חום אשר הם צצים על גופינו, כמובן שכל הדברים האלו גורמים לנו להיראות יותר זקנים לעומת גילנו האמיתי. בנוסף לכך אנו נראה פחות אסתטיים ופחות מושכים בעיני האחרים אך אל דאגה ניתוח מתיחת צוואר יפתור בעיה זו.

 

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.