אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום בגוגל: צעדים בסיסיים

כל אלה העוסקים בבניית אתרים במקצועם או לחילופין בעלי עסקים שהקימו אתר שמטרתו לקדם את העסק שלהם – יודעים היטב כי כאשר מדובר בהקמת אתרים – אחד הדברים המהותיים והחשובים ביותר הוא לדאוג לפרסומו של האתר. אתר ללא גולשים הוא אתר שאינו קיים, ולא משנה עד כמה התוכן שבו איכותי ועד כמה יפה העיצוב שלו. לשם כך, פותחו שיטות לפרסום אתרים ולשיווקם והוקמו חברות קידום בגוגל אשר מסייעות בקידום האתר. אז אילו צעדים יכול בעל האתר הממוצע לנקוט כדי להשיג פרסום נרחב עד כמה שניתן?

 

ראשית, נציין כי לשם קידום בגוגל ופרסום אתרים בכלל, אין פלטפורמה טובה יותר מאשר רשת האינטרנט עצמה. זהו המקום בו ניתן לפרסם ולקדם בשיטות שונות ומגוונות, ובאינספור אתרים שאליהם נכנסים גולשים בכמות עצומה מדי יום. בנוסף, שימוש באינטרנט כפלטפורמת פרסום מאפשרת לשווק את האתר שלכם מבלי שתצטרכו בהכרח לבצע הוצאה כספית גדולה.

 

בטרם חושבים על קידום בגוגל דרך חברות חיצוניות, ישנם דברים בסיסיים שכל בעל אתר יכול לעשות, ואף רצוי שיעשה. מדובר בצעדים המסייעים, ולעיתים באופן משמעותי, למטרת קידום בגוגל. הם צעדים פשוטים, אך הם דורשים משמעת עצמית, התמדה ונכונות להשקיע זמן ומאמץ. צעדים אלה כוללים, באופן כללי, מדובר בפרסום עצמאי של האתר דרך מקורות שונים באינטרנט, כגון פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות. מדהים לגלות עד כמה הקמת קבוצה בפייסבוק המקדמת את האתר הרלוונטי, או פתיחת שם משתמש בטוויטר, יכולים ליצור את באזז הראשוני ואף להוות את הצעדים הראשונים של קידום בגוגל.

 

חשוב לזכור שבכל פעם שאתם כותבים הודעה בפורום מסויים, גם אם אינו קשור לנושא האתר שלכם, וכוללים קישור בחתימה שלכם, משמעות הדבר היא שהאתר מקבל חשיפה נוספת. על כל אדם שנתקל בקישור שלכם, לוחץ עליו ומביע התעניינות בתוכן האתר, יכולים להיות עוד כמה וכמה מכרים וחברים שישמעו ממנו על האתר. הרי ידוע שאחת משיטות השיווק המצליחות ביותר היא שיטת "מפה לאוזן".

 

כמובן שאם אתם רוצים פרסום בהיקף רציני לאתר שלכם, לא די בצעדים מן הסוג שפורט בפסקה הקודמת, ויש להיות מוכנים לאפשרות של שימוש בשירותי חברות קידום בגוגל חיצוניות.

 

חברות קידום בגוגל הן חברות אשר מטרתן הבלעדית ליישם שיטות קידום בגוגל נפוצות על מנת לסייע לאתר להגיע הכי קרוב שאפשר לראש רשימת תוצאות החיפוש. הרי כולנו משתמשים בגוגל על בסיס יומיומי ומודעים היטב לעובדה שכמעט תמיד אנו נכנסים לאחד מהאתרים הראשונים שנמצאים ולא עוברים לעמודי התוצאות האחרים. מכאן המסקנה הטבעית שככל שאתר יימצא קרוב יותר לראש הרשימה, כך תגדל כמות הגולשים שלו וכך יוכל העסק לקדם את מכירותיו.

 

חלק משיטות קידום גוגל שמיישמות חברות מסוג זה הוא כתיבת מאמרים אשר מתפרסמים באתרי מאמרים, שהנושא שלהם קשור לאתר שאותו הוא מבקש לקדם. בנוסף, מקדמי אתרים פועלים במגוון שיטות נוספות למטרת קידום בגוגל של אתרים השוכרים את שירותיהם.


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.