אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיסות לגרמניה – על אטרקציות בברלין למטייל העצמאי

טיסות לגרמניה תיקחנה אתכם אל ברלין, אחת הערים המיוחדות ביותר באירופה, המציעה מגוון של אטרקציות בעיר ואפשרויות שונות לבילוי. טיסות לגרמניה, היוצאות מהארץ לאורך כל חודשי השנה, הן הזדמנות ליהנות ממבחר של אטרקציות בעיר ברלין, העיר הכול כך מקסימה הזו, ולבלות חופשה מיוחדת במינה. אם אתם מתכננים לעלות על טיסות לגרמניה ורוצים ליהנות מכל מה שיש לברלין להציע, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה.

אטרקציות בעיר בחודשי החורף – להכיר את ברלין החורפית

ברלין, בירתה של גרמניה, הינה אחד היעדים המתויירים ביותר במדינה וככזו, מציעה מבחר של אטרקציות בעיר לאורך כל חודשי השנה. אם אתם עולים על טיסות לגרמניה דווקא בחודשי החורף, הנה רעיון לכמה אטרקציות שאסור לכם לפספס: אי המוזיאונים (Museumsinsel), הוא ללא ספק, אטרקציה ייחודית. אי זה מציג כמה מהמוזיאונים החשובים ביותר בגרמניה כולה. ככזה הכולל מוזיאונים מעניינים ביותר, כמו מוזיאון הפרגמון, הגלריה הלאומית הישנה וכן את הקתדרלה המקסימה, אי המוזיאונים הינו אטרקציה נפלאה המתאימה לחודשים קרים וגשומים. מבין מבחר של אטרקציות בעיר, ודאי שלא תרצו לפספס גם את המוזיאון היהודי, מבנה מרשים בפני עצמו. מוזיאון זה מציג את ההיסטוריה היהודית לאורך אלפי שנים, באמצעות חפצים, מיצגים וסיפורים בלתי רגילים. נקודה יהודית נוספת בעיר הוא בית הכנסת - Neus Synagoge Berlin, שנבנה באמצע המאה ה – 19 ונחשב למקום התפילה המפואר והגדול ביותר בגרמניה כולה. טיסות לגרמניה תאפשרנה לכם לבקר גם באחת הגלריות הידועות של העיר, מרכז תכ'לס לאמנות, שהיה בעברו בית כלא נאצי. במקום המיוחד הזה תמצאו עבודות אמנות בלתי רגילות ויוצאות דופן.

אטרקציות בעיר בתקופת הקיץ – חגיגה מיוחדת במינה

ברלין התוססת מציעה בחודשי הקיץ למבקריה מבחר נהדר של אפשרויות לבילוי. מתוך מגוון של אטרקציות בעיר, המתאימות לתקופה קיצית וחמה, תוכלו לבקר בחומת ברלין, אחד מסימניה החשובים של העיר וזו שהפרידה בין הצד המזרחי של ברלין לצד המערבי שלה. אמנם חומה של ממש, כפי שהייתה בעבר, אין שם, אבל ניתן למצוא את השריד האחרון שלה, קטע של חומה באורך של 1.3 ק"מ, הכולל כתובות גרפיטי ועיטורים של אמנים שונים, שמצאו בו סמל לחירות. טיסה לגרמניה תיקח אתכם ישירות גם אל הרחוב המפורסם של ברלין, הידוע גם כרחוב הקניות – רחוב קודאם, רחוב ארוך במיוחד, הכולל מבחר אינסופי כמעט של חנויות, בתי קפה ומסעדות נהדרות. ברחוב המיוחד הזה תמצאו גם את כנסיית קייזר וילהלם, שהינו אטרקציה תיירותית חשובה, זכר למלחמת העולם השנייה. מבין מבחר של אטרקציות בעיר, אל תפספסו אטרקציות היסטוריות נוספות כמו בניין הרייכסטאג, ששימש כמושב הפרלמנט בגרמניה, שער ברדנבורג, שחילק בין ברלין המערבית לברלין המזרחית, וכן גם את צ'ק פויינט צ'רלי, מעבר גבול ידוע בתקופת המלחמה הקרה.

ליהנות מעיר מיוחדת במינה

טיסות לגרמניה תיקחנה אתכם לביקור ייחודי בעיר מקסימה, המציעה היסטוריה חשובה, הווה מיוחד במינו ועתיד שכולו תקווה. אטרקציות בעיר היפהפייה הזו, מאפשרות למבקרים בה, להכיר את ברלין מזוויות שונות וליהנות מטיול יוצא דופן. טיסות לגרמניה הן הזדמנות נפלאה לבקר בברלין הקסומה ולפגוש מקרוב את מבחר האפשרויות המרתקות שמציעה.

יעדים נוספים באירופה: טיסה ללונדון.


אודות מחבר המאמר

דניל זיני

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.