אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניה קלה: אמינות, מהירות ואיכות חדשה בבניה

בניה קלה הינה שיטת בניה שמתאימה במיוחד לכל מי שמעוניין בתוספת בניה, סגירת מרפסת או תוספת חדר. אבל לפני שבוחרים ספק ומחליטים על תחילת העבודה, יש כמה דברים שחשוב מאוד לזכור.בניה קלה מציעה בעצם פתרון מהיר ואיכותי לכל מי שזמנו יקר ושאינו מעוניין להפוך את ביתו לשטח עמוס פסולת ומלא באנשי מקצוע שונים. השם בניה קלה עשוי לבלבל וליצור את התחושה כאילו מדובר בבניה יציבה ואיכותית פחות מבניה קלאסית, אך ההפך הוא הנכון. בניה קלה, כשמה כן היא – קלה ונוחה לבניה, אך בל נטעה – היא מורכבת מחומר הגלם המתקדם והאיכותי ביותר שניתן למצוא כיום, שהרכבתו מהירה פי 50 מבניה קלאסית. לאלומיניום תפקיד מרכזי בשיטת בניה קלה. במקרים בהם מדובר בתוספת בניה המיועד למגורים, נהוג לעשות שימוש בפאנל אלומיניום מבודד פוליסטירן, המציע חוזר ויציבות לצד יכולות בידוד גבוהות מהרגיל. בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים מבינים כי הבניה הקלאסית גובה מהם מחיר יקר – גם כספי וגם נפשי...ולכן שינוי המגמה הוא באופן בולט לאלומיניום ולבניה הקלה.

 בניה קלה: היתרונות הברורים שבשיטהאת הבניה הקלאסית אין צורך להציג בפני הקוראים. כולם מבינים את היתרונות הרבים, לצד החסרונות הגלויים לעין ולכיס: זמן העבודה היקר, התיאום בין אנשי המקצוע והתלות שלהם זה בזה. באמצעות בניה קלאסית, גם פעולה פשוטה כמו סגירת מרפסת או תוספת חדר יכולה להימשך שבועות ואפילו חודשים. שימו לב לכך שבבניה קלאסית, המחיר שאתם משלמים הוא בעיקר על אנשי מקצוע ופחות על חומרי הגלם, הנחשבים פשוטים למדי. יתרון נוסף בשטח הוא הנושא הסביבתי. היות וב-בניה קלה, רוב העבודה מתבצעת בסדנת העבודה, הלקוח נהנה מזן תגובה קצר ביותר ומתהליך בניה שחוסך ממנו את הפיכת הבית הפרטי שלו לאתר בניה. שימו לב – ניתן לסיים תוספת חדר או סגירת מרפסת תוך 48 שעות בלבד מרגע תחילת העבודה. מיותר לציין כי שיטה זו חוסכת את כל הבלגן שנשאר אחרי בניה באמצעות בטון.

 בניה קלה: הבידוד הטוב ביותר!השימוש בפאנל אלומיניום מבודד פוליסטירן, מבטיח את ההגנה המושלמת מפני חום, קור ומפני מזג אוויר הפכפך. במקרים של סגירת מרפסת בניה קלה הופכת להיות הפתרון האופטימאלי, זאת בזכות הבידוד המעולה. החוזק והביטחון שמקנה האלומיניום כיסוד משלים את העבודה והפך כל מרפסת לחדר עבודה או פינת משחקים קטנה לילדים.יתרון נוסף של האלומיניום הוא חוזקו. העמידות שלו מפני אש, מים, רטיבות וחלודה, מקנה לו יתרון ברור על עץ למשל וגם על מבני בטון רבים הסובלים מעובש ונזילות. תוסיפו לזה את הגמישות העיצובית המאפשרת תכנון מדויק של פינות, רמות גימור ונישות בתוך החלל, ותקבלו את הנסיך החדש של עולם הבניה.

 בניה קלה: גם לפרגולות שבחצרבל מה קורה כאשר מדובר בשטח חיצוני? האם שיטת בניה קלה נותנת מענה גם לחצרות ולנישות קטנות בחוץ? גם כאן, במקרים של פרגולות אלומיניום בניה קלה הופכת להיות הכוכבת במקום הראשון.ההתקנה הראשונה מהירה במיוחד והסכנות שמפני עץ או שחיקת החומר אינם קיימים כאשר מדברים על בניה קלה. תוסיפו לכל אלה את ההצללה הטובה ביותר ואת הבידוד עליו דיברנו ותקבלו את פינת החמד שתמיד חלמתם עליה.

 בניה קלה: חושבים על הסביבהאך שיטת בניה קלה אינה מסתפקת בכל אלה. גם מבחינת איכות הסביבה השיטה נחשבת לטובה ולמועילה ביותר. עקרונותיה של שיטת בניה קלה מתבססים על קרני השמש ועל משבי הרוח – מקורות האנרגיה הטבעיים. עקרונות הבניה בשיטה מסתמכים גם על התועלת שבין קרני השמש ומשבי הרוח לבין הרווח אותם יכולים להפיק יושבי הבית המבנה. וכן, גם כאן ניתן לראות את השיטה המנצחת.


אודות מחבר המאמר

ערן סטפנסקי

פנל מבודד

בניית פרגולה

בניית חדר

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.