אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים קייטרינג לשבת חתן ?

 

אז איך בוחרים קייטרינג לשבת חתן ?

בחירת קייטרינג לשבת חתן היא משימה לא פשוטה בכלל, תמיד יהיו את אלו במשפחה שחושבים שזה בזבוז של כסף שהחתן והכלה יכולים לחסוך ושחלק מתפקיד המשפחות הוא לדאוג לבישול האוכל וארגון שבת חתן. יכול להיות שאנשים אלו צודקים בטענותיהם אך מצד שני יכול להיות שהם טועים...

למען האמת את ההחלטה האם להזמין קייטרינג לשבת חתן או לא צריך להשאיר בידי החתן והכלה. הכנת שבת חתן היא משימה לא פשוטה והיא מצריכה כוח ארגון יעיל וזריז וצוות פועלים חרוצים, בימנו אנו כאשר כמעט ואין בן אדם בעולם שיש לו זמן פנוי וכולנו רצים אחרי הזמן בטירוף לא נורמלי. לבוא ולקחת על הראש את פרויקט הפקת שבת חתן על כל המשתמע מכך היא אחריות רצינית. מדוע לארגן שבת חתן זאת משימה לא פשוטה ? מכיוון שצריך לדאוג לכמה דברים חשובים מאוד כגון: צריך לדאוג לקניות של כל מצרכי המזון ההכרחיים לסעודות. צריך לדאוג להזמנת משקאות קלים ומשקאות חריפים. צריך לדאוג לארגן ציוד כמו שולחנות וכסאות, סכום ועוד... צריך לדאוג לערוך ולעצב את כל השולחנות והכיסאות. צריך לדאוג לבשל ושהאוכל יהיה טעים. צריך לדאוג לאחסן את האוכל ולהגיש אותו בזמן, אחרי הכל מדובר בכמות רצינית של אורחים... צריך לדאוג להגיש לשולחנות ולשרת את האורחים. צריך לדאוג לפנות את הכלים והשאריות, לערוך מחדש ולהגיש כיבוד... צריך לדאוג לנקות ולשטוף את הכלים. צריך לדאוג לקפל את הציוד ולהחזיר אותו למקום או למחסן שממנו משאילים אותו. וצריך לדאוג לבערך עוד מיליון דברים אחרים, לא כולל את החתן והכלה....

ובכן אפשר להוריד את כל המעמסה והטירדה הזאת מהראש בשיחת טלפון אחת לחברה מקצועית המתמחה בארגון והפקה של קייטרינג לשבת חתן המספקת את כל הציוד הדרוש, את האוכל הטעים, את המלצרים ובעצם את כל הבלאגן המתווסף לחוויה הנעימה של ארגון שבת חתן מוצלחת.

היתרון האמיתי מתגלה לאחר שעושים השוואה של עלויות זמן חומר והשקעה של בני המשפחה לעומת עלות שכירת חברה מקצועית המתמחה בהפקת שבת חתן ומתן שירותי קייטרינג לשבת חתן, או אז רואים שההבדל הוא לא כל כך משמעותי ואפילו יוצא יותר זול עם חברת קייטרינג מקצועית.

לכן לפני שאתם רצים לעשות שבת חתן בכוחות עצמכם חשוב שתבדקו את החברות המציעות שירות זה ותנסו למצוא חברה שתכסה לכם את כל האירוע ובעצם תדאג להפיק ולארגן את אירועי שבת החתן מאלף ועד תף. שיהיה במזל טוב ובהצלחה.


אודות מחבר המאמר

קייטרינג לשבת חתן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.