אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח פלסטי של הקטנת שדיים

ניתוח פלסטי יכול לעזור לכל אישה לעצב את החזה ולהשיג את החזה שהיא תמיד חלמה עליו. ישנם כמה ניתוחים עיקריים לעיצוב החזה: ניתוח להגדלת חזה, ניתוח להקטנת חזה וניתוח להרמת חזה

מראהו של החזה הנשי הוא זה אשר מסמל את היופי ואת הצורה אשר מה שהיא משדרת,  מראה החזה של האישה משפיע במידה רבה על תחושת הנשיות של האישה ועל הדימוי העצמי שלה, מי שאינה מרוצה מן החזה שלה יכולה לבצע ניתוח פלסטי של הגדלת חזה או של הקטנת שדיים אשר הוא זה שענק לה בטחון עצמי גבוה הרי מה שאת מרגישה זה מה שתשדרי בעזרת ניתוח פלסטי של הגדלת חזה או של הקטנת שדיים ניתן להשיג את החזה אשר עליו מיד חלמת.

ניתוח פלסטי של הגדלת חזה הינו ניתוח אשר מיועד לנשים בעלות חזה קטן יותר לעומת הגודל הממוצע הרי היום ידוע כי אידאלי ויפה להיות בעלו חזה גדול, עומד כמו שצריך ושופע. ניתוח פלסטי של הגדלת חזה מתבצע על ידי כך כי מוחדרים אל גופני שתלי סיליקון אל תוך השדיים על מנת שהם יעניקו לו נפח. שתלי סיליקון יכולים להיות בצורה אשר הינה דומה לאגס, חזה מעוגל או אפילו שפיצי כל אחת תיבחר את החזה אשר הוא מתאים למבנה גופה.

ניתוח פלסטי של הגדלת חזה הינו בין הניתוחים הנפוצים ביותר אשר כיום בעולם כולו ובנות רבות עושות ניתוח זה על מנת לשפר את המראה שלהן באופן משמעותי.  כמובן שלעומת נשים בעלות חזה קטן אשר אותו הן רוצות להגדיל ישנן נשים בעלות חזה גדול מידי אשר אותו הם רוצות להקטין לכן נשים אילו ייבצעו ניתוח פלסטי של הקטנת שדיים, ישנם סיבות שונות לעשיית ניתוח של הקטנת שדיים כיוון שניתן לעשות זאת מבחינת שיפור המראה או מסיבות רפואיות אשר בהן המטופלת סובלת מכאבי גב נוראים אשר הפתרון היחידי לכך הינו הקטנת שדיים.

ניתן לראות כי יש סוגים שונים של ניתוחים אשר אותם ניתן לעשות בחזה ניתן לבצע ניתוח פלסטי של הקטנת שדיים או של הגדלת חזה תלוי לפי הצורך.

 

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.