אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתכננים ארוחה לחג? כך תדעו איפה הכי משתלם לקנות את המצרכים

לשמחת הצרכנים – לכבוד חג השבועות הרשתות השונות ילחמו זו בזו בשיטה המוכרת: הורדת מחירים והצעת מבצעים משתלמים במיוחד. בתקופה שבה מחירי המוצרים רק ממשיכים לעלות, נחמד לקבל קצת הנחות לקראת החג ולהוזיל את מחיר הקניות בסופר. לאילו מבצעים ניתן לצפות? רמי לוי לדוגמא יציע מגוון של שלושה מוצרים לחג במחיר של שקל אחד. ריכזנו כאן עבורכם כמה מהמבצעים שתוכלו למצוא ברשתות השיווק.

ככלות הכל, חג השבועות מתאפיין במוצרי חלב המשתלבים בארוחה טעימה וחגיגית בחיק המשפחה. כדי להוזיל את מחיר הארוחה וההכנות, חשוב להיות מודעים למבצעים שמציעות רשתות המזון. מטרת הרשתות לפתות אתכם לקנות את הגבינה שלכם דווקא כאן, ולא שם. הנה המבצעים – תחליטו אתם:

מגה

רשת מגה מציעה מבצע על גבינות של שטראוס, טרה ותנובה: ניתן לקנות 3 גבינות ולקבל את הרביעית בחינם. כמו כן, מגה בול מציעה לצרכנים מבצע – מוצר שני בשקל על מבחר מוצרים.

יינות ביתן

גם יינות ביתן מציעים מבצע דומה למגה – בקנייה של 3 יחידות גבינת סקי או גבינת סימפוניה של חברת שטראוס תקבלו גבינה רביעית בחינם. בנוסף תוכלו לרכוש תמורת 10 ₪ - 3 יחידות גבינה של חברת טרה.

שופרסל דיל

בשופרסל דיל תוכלו לקנות לקראת חג השבועות 4 יחידות גבינות לבנות של חברת שטראוס, טרה או תנובה תמורת 20 ₪. בנוסף, אם אתם חובבים של מוצרי מחלבות גד – תוכלו ליהנות ממוצר שלישי חינם על מבחר ממוצרי החברה.

רמי לוי שיווק השקמה

החל ממחר (יום חמישי), תוכלו לרכוש ברשת רמי לוי פסטה, שמנת לקצפת של ריצ' וגבינה לבנה 250 גרם של טרה תמורת 1 ₪ עבור כל מוצר. עם זאת, יש לציין שלא ניתן לקנות במחיר זה יותר מאשר 2 יחידות מכל סוג.

רמי לוי אמר "המבצעים מביאים את הלקוחות ואחר-כך גם משאירים אותם ברשת, כי הלקוח שמגיע רואה שהסל זול יותר מהמתחרים. אני לוקח את כל תקציב הפרסום שלי ושם במוצר, במחיר."

עם זאת, קשה להתעלם מכך שבכל הרשתות סל הקניות התייקר לאחרונה, ועל כן אמנם מדובר במבצעים שמקלים על קניית הגבינות לחג, אך מוצרים אחרים התייקרו ונותרו יקרים יותר.


אודות מחבר המאמר

פורום לקוחות

בואו להגיב ולהשפיע

פורום לקוחות יינות ביתן

פורום לקוחות תנובה

לכתבה מעניינת בנושא: מוצרים חלביים לקראת חג השבועות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.