אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חנות פרחים: כיצד לשמר את משך חיי הפרחים?

סוף סוף זה קרה. בעלך זכר את יום הנישואים שלכם, החבר שלך שאיתו את יוצאת כבר שנה וחצי התחיל להיות רומנטי או שהילד שלך החליט להודות לך על ההשקעה והאהבה וקנה לך פרחים ביום האם בחנות פרחים בבת ים. את מסתכלת על הזר היפה, מתמלאת בגאווה ומציגה אותו לראווה במקום מרכזי בבית. אך זר טבעי שנקנה בחנות פרחים בבת ים הוא בעל אורח חיים מוגבל, לצערך, שלא כמו צמחייה מלאכותית שמחזיקה זמן רב. ובכל זאת- ניתן לשמר את הפרחים במצב טוב ולהאריך את משך הפריחה. טיפים מסוג זה תוכלי לקבל בכל חנות פרחים בבת ים אך בכתבה זו בחרנו לרכז אותם עבורך.

למעשה, לצורה שבה תסדרו את הפרחים בבית, יש חשיבות לאורך החיים של הפרחים ולזמן שהם יחזיקו, על כך יספרו לכם בכל חנות פרחים בבת ים.

ניתן לשמר את מצבו של הזר הנרכש בחנות פרחים בבת ים בעזרת הוספת סוכר למים שבתוכם מונח הזר. טיפ אחר הוא לחתוך מעט את הגבעולים של הפרחים. מומלץ לחתוך את הגבעולים בעזרת סכין חדה בצורה אלכסונית. במקרה של חלק מהפרחים, למשל ורדים, כדאי לחתוך את הגבעול תחת מים זורמים. אל תשתמשו במספרים כדי לחתוך את הגבעול, דבר זה עלול לפגוע בגבעול ולהשיג תוצאה הפוכה של נבילה בטרם עת של הפרח. עצה אחרת היא להפריד ניצנים של פרחים שמתחילים לפרוח בכלים נפרדים ובכך להאריך את משך החיים שלהם. מומלץ גם להסיר את העלים בחלק התחתון של הגבעול. פעולה זו תמנע העלאת עובש או זיהום בפרח. לאחר שהנחתם את הפרחים בכד, זכרו להוסיף מים מדי יומיים. אם אתם חוששים מבזבוז מיותר של מים, אולי הגיע הזמן לשקול להחליף קניית פרחים בצמחייה מלאכותית.

יש כאלו שיגידו לכם שאפשר לשמור על אורך החיים של הפרחים על ידי הוספת מטבע נחושת לתחתית הכד. ההיגיון מאחורי העצה הזו הוא שנחושת היא חומר קוטל פטריות טבעית. הבעיה עם התיאוריה הזו היא שלמרות שעובדה זו היא נכונה, הכמות של הנחושת שדולפת למים במהלך שבוע כה מעטה עד שהתרומה של המטבע היא למעשה קטנה מאד. עצה אחרת  שאולי קיבלתם היא להוסיף כדור אספירין למים. ההיגיון מאחורי עצה זו היא שפעולה זו תגביר את החומציות של המים ולכן תפעל כקוטלת חרקים ומזיקים.

גם לאחר שהפרחים נבלו, יש כאלו שרוצים לשמר את הזיכרון. ייבוש פרחים יכול לספק לכם תשובה. יש שמשלבים עלי כותרת של פרחים במגוון מלאכות יד ובכך עוזרים לשמרם. מה יותר מיוחד מלשמור לעד עלה כותרת של הפרח שניתן לך במתנה כמזכרת?

ומנגד, יש כאלו שמעדיפים לבחור בצמחייה מלאכותית כדי שהמתנה שלהם תישאר במשך זמן רב אצל המקבלים אותם. אם בעבר הענקת צמחייה מלאכותית הייתה נתפסת כפחות טובה מאשר הענקת זר פורח ואמיתי, הרי שכיום האיכויות של הצמחייה המלאכותית כל כך טובות שיש רבים שמעדיפים לשלב בביתם צמחייה מלאכותית. צמחייה מלאכותית טובה גם ביחס למשבר המים האחרון וגם לכל אלו שמבקשים לחסוך בכל טיפה. אז אם מקבלי המתנה שלכם הם אנשי איכות הסביבה, אולי כדאי מראש להעניק להם צמחייה מלאכותית. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.