אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים ממומן-חלון לעסק שלך

מי לא מכיר את גוגל. קשה לדמיין איך הגלישה באינטרנט הייתה נראית בלי מנוע החיפוש הגדולה הזה. אך מסתבר כי גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, מדובר באחת מפלטפורמות הפרסום המשומנות בעולם שהשימוש בה הוא מהיעילים ביותר. אם אתם משתמשים בגוגל, סביר להניח שהרבה פעמים ראיתם אתרים ממורקרים בצהוב או רשימה בולטת יותר בצד השמאלי של המסך, תחת הרשימה "קישורים ממומנים". בשל העובדה שהפרסום בגוגל זול יותר מאשר באתרים אחרים, בעלי אתרים רבים מאמצים את גוגל ככלי פרסומי. קידום אתרים בגוגל – איך זה עובד?

למה כדאי לפרסם בגוגל?

קידום אתרים בגוגל הפך לכלי פרסומי מאוד נפוץ בשנים האחרונות. הסיבה העיקרית שבגללה כדאי לפרסם אתרים באמצעות קידום אתרים בגוגל, היא בשל העובדה שלמעשה קידום אתרים בגוגל פונה בדיוק אל קהל היעד הייעודי אליו המפרסם מכוון. קידום אתרים בגוגל מתבצע על פי מילות חיפוש, ברוב המקרים, מי שמקליד את מילות החיפוש הוא הגולש, הגולש מלכתחילה מחפש את המידע אותו אתם מעוניינים להעביר, אך כשהשוק מוצף באתרי אינטרנט ורווי בתכנים הדומים לאתר שלכם, אין ספק שאתם צריכים לעשות משהו בנדון. קידום אתרים בגוגל, הוא צעד הכרחי לכל אתר אינטרנט המעוניין לקדם את עצמו.

קידום אתרים בגוגל – איך זה עובד

ישנן שתי דרכים לביצוע קידום אתרים בגוגל. השיטה הראשונה היא קידום אתרים בגוגל באמצעות קידום אורגני. בשיטה זו, מתאימים את התכנים של האתר למנועי החיפוש של גוגל. ה"תולעים" של גוגל מבצעות סריקה אחר כל האתרים שיש בהם מילים העונות למילות החיפוש שהוקלדו על ידי הגולש. גוגל ידרג את האתר שלכם במיקום גבוה כתוצאה מהרבה גורמים שלא נעמוד עליהם במאמר זה.

לצורך ביצוע קידום אתרים בגוגל באמצעות קידום ממומן, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום שיסייעו לכם להפיק קצת יותר מקידום האתר שלכם במנוע חיפוש.

קידום אתרים בגוגל – מהו קידום ממומן?

השיטה השנייה לביצוע קידום אתרים בגוגל היא על ידי פרסום בגוגל, או במילים אחרות-קידום ממומן. גוגל מאפשר למפרסמים לקנות מילות חיפוש התואמות את המידע של האתר שלכם אותו אתם מעוניינים לקדם. קידום אתרים בגוגל על ידי קידום ממומן, מבטיח שתופיעו בעמוד הראשון של גוגל כבר מההתחלה, זאת בשונה מקידום אתרים אורגאני שהוא למעשה תהליך שיכול לקחת מספר שבועות או אפילו חודשים.

קידום אתרים בגוגל – כמה עולה קידום אתרים ממומן?

לגוגל אין מחיר קבוע. מחירו של קידום אתרים בגוגל על ידי קישורים ממומנים נקבע על ידי שני פרמטרים. האחד הוא כמות האתרים המפרסמים תחת מילות החיפוש המבוקשות – ככל שמילות החיפוש מבוקשות יותר כך מחיר הקמפיין יהיה יותר גבוה. הפרמטר השני הוא כמות ההקלקות. באופן מפתיע, ככל שכמות ההקלקות על הקישורים תהיה גדולה יותר כך המחיר יהיה זול יותר.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.