אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדונים לחגיגת בת מצווה וימי הולדת - כללים נחוצים לאירוע מעולה

מועדונים לבת מצווה וימי הולדת- חגיגה גדולה לילדים קטנים

 

לאירוע בת מצווה ויום הולדת רצוי לשכור מועדון שאינו המוני המתאים לאירועים מצומצמים. חגיגת בת מצווה ויום הולדת היא חגיגה אינטימית וקטנה יותר. אם נשכור אולם רגיל תיפגע האווירה האינטימית. מועדונים לבת מצווה ולימי הולדת מאומנים בהפקת האירועים, לבד מהמקום הם יתנו רעיונות בנושא תכנים ואטרקציות מגוונות.

 

מועדונים לבת מצווה וימי הולדת - היאך נדע לבחור את המתאימים ביותר?

 

 

* כשמנסים לאתר מקום יפה לערוך בו בת מצווה או חגיגת יום הולדת רצוי למצוא מקום קרוב. חשוב לזכור כי הקטנים אינם יוכלו להגיע לבדם, הם צריכים להיעזר בהסעה של ההורים ולא ראוי להכביד עליהם.

 

* מועדון לבת מצווה נועד כדי לחגוג בו את החגיגה של ילדת בת המצווה. ראוי לשתף אותה בבחירת מקום המסיבה ולברור מקום שהיא מעדיפה.

 

* מועדון לימי הולדת הוא האולם אשר בו הילד יראה עצמו כמלך. ראוי לבחור מקום יפה שבעל השמחה חפץ בו. כדי לתת לילד הרגשה של נסיך ליום אחד, כדאי לפרוש עבורו שטיח מלכותי בכניסה לאולם ולהעדיף נעימות שהוא אוהב. כאשר לילד יש בקשות מיוחדות, ראוי להשתדל לעשות כרצונו.

 

* קייטרינג - ראוי לתכנן את הכיבוד לסוג המאכלים האהוב על ילדים. אם מזמינים גם אורחים בגילאים אחרים לכל מסיבה, יש להכין בשבילם אוכל אחר המתאים למבוגרים.

 

* אמצעי ביטחון - אל תבחרו מועדונים לבת מצווה ולימי הולדת שאין בהם אבטחה. צריך לחגוג אירועים בלב שקט וללא דאגות.

 

* בזמן שמסכמים החוזה עם בעלי האולם וקובעים את המחיר. נחוץ לבדוק מה המחיר כולל. חשוב לקרוא היטב אף את האותיות הקטנות.

 

* ילדים ונערות אוהבים לקפץ ולהשתולל. מומלץ להעדיף מועדונים לבת מצווה ולימי הולדת עם שטח פנוי גדול ורחב.

 

* שתיית קפה הוא חלק מההווייה הישראלית. במדה ומזמינים אורחים מבוגרים מומלץ שיוגש קפה בסוף המסיבה. קיימת אופציה לשכור בר קפה לאירועים . זהו בר קפה שאינו קבוע המחליף את פינת הקפה הקבועה.

 

 

 

 

מועדונים לבר מצווה ולימי הולדת - כיצד לבצע אירוע מעולה

 

* ילדים אינם רגילים לשבת ליד שולחן בשקט ולאכול. בבת מצווה או בימי הולדת מתאים להגיש פיצות או לחמניות וממתקים שונים בדוכנים הזמינים למשך כל הערב.

 

* רצוי להזמין מפעיל מקצועי לאירוע. למפעילים המקצועיים יש ידע רב. יש להם היכולת להעלות בדרגה כל חגיגה לערב מקסים ונהדר.

* בלונים ליום הולדת הם דרך מקורית להעניק לכל אירוע אווירה מקורית וחגיגית. ניתן להדפיס על הבלון את צילומים של גיבורי האירוע, ברכות מקוריות וגם להפריח בלונים משובבים ומשמחים.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מועדון קליק - מועדון בר מצווה, בת מצווה ועוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.