אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החלקה יפנית- קיים כבר טיפול שיער בריא ובעל איכות גבוהה

החלקה יפנית החלקה יפנית - פופולארית בכל מדינה. לא רק בנות שיש להן סוג שיער מתולתל ונפוח מעוניינות לבצע החלקה יפנית, אלא אף‎ נערות עם שיער הרוס ומיובש. בהחלקה יפנית יש חומרי גלם מקוריים המחזירים לחיים את השערה ומחזקים כל סוג שיער הרוס. לאחר ההחלקה יהיה כל שיער בוהק ומלא חיים.

 

החלקה יפנית - נושאים שחשוב לדעת

 

* החלקה יפנית צריכה ידיעה ומיומנות . לא כל ספר יש לו את הידע לערוך כראוי את החלקת שיער. אם לא יבצעו את ההחלקה במיומנות רבה וברמת טיב ראוייה עלול כל טיפול לקלקל את השערות.

 

* החלקה יפנית , להיפך מהחלקות מסוג אחר, מומלצת גם לבעלות שיער עם גוונים. גם סוג שיער שהיו לו בעבר טיפולים להבהרת שיער, מתאים להחלקה יפנית .

 

* תכשירי ההחלקה היפנית מוכרים בידי משרד הבריאות , הם לא גורמים נזק לשיער הראש ואינם הורסים אותו.

 

* החלקה יפנית היא לא רק מייפה את השערות אלא גם מעשירה את השיער בויטמינים בסוגי חומרים מבריאים. חומרי הפורמולה נכנסים אל השיער ומשנים את מבנה השיער. ע"י מכשיר מיוחד יחליק מעצב השיער את כל שיער. בסיום טיפול השיער כל שיער יהיה עשיר מבריק ומלא חיוניות.

 

* כל כמה חודשים רצוי לבצע את הטיפול בשיער . החלקה יפנית לא נשארת לנצח כמו החלקה ברזילאית. פרק הזמן הראוי בין טיפול להחלקה הוא ארבע עד שש חודשים . נשים ונערות בעלות שיער מתותל מאוד או מתנפח נדרשות לבצע החלקה יפנית בזמנים קרובים הרבה יותר.

 

* אם יהיה צורך לערוך תיקונים אחרי החלקה יפנית יכולים לבצע אותם רק לאחר כמה שבועות מזמן ההחלקה. את השיפור רצוי לעשות אצל מעצב שיער המומחה בהבראת סוגי השיער.

 

* חוסר מומחיות של המעצב , מגהץ לוהט יתר על המידה או נמוך מדי , שימוש בחומרי החלקה אשר אינם מעולים , וחפיפה לפני הזמן, עשויים לפגוע בטיפול ולגרום נזק לשיער.

 

 

החלקה יפנית – כיצד אפשר לשמור על אפקט הטיפול

 

* כשמבצעים החלקה יפנית כדאי לעשות שימוש בחומרי שיער מתאימים ואיכותיים . כדאי לרחוץ בשמפו ללא מלחים. כדאי לבקש מהספר שלכם טיפים אודות התכשירים האיכותיים.

 

* פעם או שתי פעמים במשך שבוע מומלץ לעסות את השיער במסכה מזינה . המסכה המקצועית תגן על המראה המיוחד והרענן ועל רכות השערות.

 

* אחרי טיפול ההחלקה אסור לשטוף ראש לזמן של לפחות שלושה ימים. מומלץ בנוסף לא כדאי לקשור את השערות בגומיה או בקוקייה. גם לאחר טיפול במספרה של מילוי שיער לא רצוי לבצע טיפולי החלקה.

 

* לא מומלץ ללכת לישון עם שיער לא יבש , מומלץ להקפיד ללכת במיטה עם שיער לא רטוב ולאגוד אותו.

 

* בזמנים של החום לא נכון לחשוף את השערות לקרני השמש החמות. הקרניים של החמה עלולות לייבש את שיער הראש ולפגוע בכל סוג שיער.

 

* לא רצוי להבריש את השיער בזמן שהוא אינו רטוב. לא צריך לבצע ייבוש במכשיר הפן. שיער הראש צריך להיות חלק באורח טבעי ורגיל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

בחסות מרכז FINEHAIR . התמחות עיקריות בתחום החלקת שיער וגם במילוי שיער

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.