אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ייעוץ זוגי – הבחירה הנכונה

זוגות רבים השרויים במצבי לחץ, חוסר אמון, בעיות תקשורתיות ואף מצבי בגידה עומדים בפני קבלת החלטה משמעותית בנוגע להמשך חייהם. הם ניצבים בפני ההחלטה הגורלית האם להרים ידיים ולהתגרש או שמא עדיין ישנה תקווה להחייאת הקשר הזוגי שלהם ועליהם להתאמץ לשקם אותו. לכל אותם זוגות שמעוניינים לבדוק ולנסות לפתור את הבעיות שבניהם בתקווה להסדיר את מערכת היחסים שלהם, מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ זוגי שיסייע להם להתמודד עם הבעיות שלהם ולרכוש אמצעים בעזרתם יוכלו להתגבר עליהן.

במה מסייע ייעוץ זוגי?

ייעוץ זוגי מסייע לבני הזוג להיפתח זה אל זה ולשתף אחד את השני בקשיים, בדעות, בכאבים ואף בתקוות של השניים באשר לדרכי ההתנהלות בקשר הזוגי שלהם. כתוצאה מהשיח שנוצר במסגרת ייעוץ זוגי, בני הזוג זוכים לפרוק את שעל ליבם, לשמוע ואף להשמיע את תחושותיהם דבר שלעיתים כמעט ולא מתאפשר ללא סיועו של יועץ זוגי. לא פעם, אחרי מספר שנים של זוגיות, ובפרט אם בני הזוג חווים משבר כלשהו, התקשורת בין שני בני הזוג כבד לא נתפסת כעניין של מה בכך ובני הזוג מתקשים לתקשר זה עם זה ולהביע את תחושותיהם. ייעוץ זוגי מסייע להם לשוחח אחד עם השני בצורה פתוחה ומספקת, תוך שהם עובדים על עניין הקומוניקציה שבניהם ולומדים לנהל דיאלוג. לאחר שבני הזוג מתקשרים, משוחחים, פורקים ומשתפים זה את זה, יועץ זוגי מזהה את שורש הבעיה או המשבר שלהם ומסייע להם בעזרת הכוונה וייעוץ כיצד יש לפתור את הבעיה הנוכחית ולהתגבר על המשבר הקיים. כתוצאה מכך בני הזוג זוכים לתקשר בניהם דרך הדו שיח שתהליך ייעוץ זוגי מאפשר ולפתור את העימותים שבניהם, באמצעות הכוונתו של היועץ הזוגי והכלים שייעוץ זוגי מספק לפתרונה.

כיצד בוחרים יועץ זוגי?

על מנת לבחור במטפל הזוגי המתאים לכם יש לבחור תחילה יועץ זוגי מקצועי שמוסמך לייעץ לכם בבעיותיכם השונות. ייעוץ זוגי במרכז שיתבצע על ידי יועץ זוגי חסר ידע מתאים, יכול רק להעצים את בעייתכם ולהוסיף על המצב הקיים. שכן, במהלך ייעוץ זוגי לא מקצועי, יועץ זוגי עלול לעורר את הוויכוחים שבניכם מבלי שיש ביכולתו לפשר בניכם ולספק לכם את ההכוונה המתאימה לפתרון בעיותיכם. את היועצים הזוגיים ניתן למצוא בקלות במגוון אתרי האינטרנט השונים הקיימים כיום ומציעים לגולשים שירותי ייעוץ זוגי ברחבי הארץ. במהלך החיפוש, יש להקפיד על בחירת יועץ זוגי מוסמך ומומחה ולתור אודות פרטי הכשרתו, מיומנותו, ודרכי הייעוץ שהוא מציע. יתר על כן, כאשר תעמדו בפני בחירת יועץ זוגי שימו דגש על ניסיונו של היועץ הזוגי. ככל שהיועץ הזוגי יהיה בעל ניסיון בתחום ייעוץ זוגי הוא יהיה מיומן לספק לכם ייעוץ זוגי המתאים במיוחד עבורכם, עונה לבעיותיכם ומשתלב עם אופייכם. כך שתוכלו לזכות לקבלת ייעוץ זוגי מקצועי, וליהנות מהתוצאות המשמחות.

ייעוץ זוגי – על מה חשוב להקפיד?

ובכן, ייעוץ זוגי יכול להועיל לכל זוג ולכל בעיה, תוך שהוא מספק את הפתרון המתאים והאינדיבידואלי לכל זוג באשר הוא. זאת, כל זמן ששני בני הזוג מכירים בצורך לקבלת ייעוץ זוגי, מעוניינים לשקם את מערכת היחסים שלהם ומגלים נכונות לעבור את התהליך. לפיכך, חשוב להקפיד על פתיחות לאורך הליך ייעוץ זוגי, מאחר והתהליך מבוסס על שיח בין שני בני הזוג ובני הזוג צריכים לשתף זה את זה בכל הלבטים שלהם. כמו כן חשוב גם ששני בני הזוג יאמינו בנכונותו של תהליך ייעוץ זוגי, יתמידו בפגישות וישתפו פעולה עם יועץ זוגי.


אודות מחבר המאמר

טיפול זוגי במכון פתרונות! טיפול זוגי, גישור, ייעוץ זוגי, אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון טיפולי או מטפל עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.