אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לעבור דירה בשלום

ציוד הבידור הביתי - למה לשים לב לפני מעבר דירה?

זרועות לטלויזיה

רבים העוברים דירה לא לוקחים בחשבון את התקנת הטלויזיות שלהם בבית החדש. חברות ההובלה אמנם מספקים שירות של פירוק תוכן הבית והובלתו אך אינן מתקינות את מכשירי החשמל בבית החדש. עם כל הלחץ שבמעבר הדירה, הלקוח נוטה לשכוח שכדאי להזמין מתקין זרועות ברקן להתקנת הזרועות לטלויזיות שלו. ברוב המקרים ניתן יהיה להשתמש במתקן לLCD הישן שברשותו אך לפעמים מיקום התקנת הטלויזיה משתנה. לדוגמה - אם הטלויזיה הייתה מותקנת ממול למיטה בבית הקודם ותהיה מותקנת על קיר צדדי בבית החדש, מכיוון שישנו ארון ממול למיטה בבית החדש, הלקוח יזדקק למתקן מתכוונן או "זרוע 4 תנועות".

האם השיפוצניק יתמודד עם התקנת מערכת סטריאו והזרועות לטלויזיות?

הפקרת המכשירים היקרים שלנו בידי השיפוצניק או החשמלאי שלנו עלול לגרום לאי נעימות מסויימת. אמנם בעלי מקצוע אלו מקצועיים וטכניים מאד בתחומם, הזלזול בהתקנת LCD על הקיר באמרה "זה כולה 4 חורים בקיר" עלול להיגמר רע. במקרה הטוב, פגיעה פיזית במכשיר כגון, שריטה, פלסטיקה עקומה, שבירת בורג בגב המסך או הברגה יתרה של בורג לגב המסך. שימוש לא נכון של דיבלים או ברגים לא מתאימים עלול לגרום לחוסרזרוע לטלויזיה SP400 סטריאו סאונדאיזון או פילוס של המכשיר על הקיר ובכך, לתסכול ופגיעה במכשיר. בעלי מקצוע רבים נוטים לחשוב שיש צורך בהתקנת חיזוקים לקיר גבס לפני תליית המסך ועלולים לגבות תשלום נוסף, בפועל, התקנה על ידי מתקין טלויזיות מקצועי, תעשה באותו אופן כמו תלייה על קיר רגיל אך בעזרת מיכשור מתאים לכך. במקרה הגרוע מכל, בעל המקצוע עלול לטעות בהערכת המשקל של המכשיר וע"י אופי התקנה לקוי, המסך עלול ליפול בטווח הארוך וחלילה על אחד מבני הבית. למען ביטחונכם וביטחון בני ביתכם, מחיר התקנת LCD על הקיר נע בין 120 ש"ח ל-250 ש"ח, סכום קטן לשקט נפשי.

אם כך, זכרו - "איכות עולה כסף אך זול עולה ביוקר" ומומלץ לרכוש את הזרוע לטלויזיה שלכם ישירות ממתקין LCD מקצועי ולא מהרשתות המוכרות.

המשך גלישה מהנה - סראונד סאונד מערכות - משווקת ציוד ל קולנוע ביתי, מזנונים צפים לסלון ועוד..


אודות מחבר המאמר

טלפון: 052-9097651, דף הבית: surround-sound.co.il | משווקת ציוד לקולנוע ביתי ושירות התקנות מקצועי.

בשיתוף, אלסק מערכות אבטחה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.