אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי התקנה – כל אחד יכול

 

חברות רבות מנסות לשווק כל הזמן את המוצר המבוקש שנקרא דשא מלאכותי, או דשא סינטטי. שורשיה נובעים בביקוש הרב אשר יש לדשא סינטטי ברחבי  העולם כולו. הדרישה הגדולה מאלצת את החברות המייצרות לעמוד בסטנדרטים גבוהים של עמידות ומראה אסתטי ללא פשרות . לפני שמבצעים התקנת דשא סינטטי, חשוב לדעת איך לבחור דשא סינטתי כמו שצריך – ואם אתם עושים השוואת מחירים דשא סינטטי – אלו הנתונים שכדאי להשוות ולקחת בחשבון: דשא סינטטי כדאי לרכוש מחברה וותיקה חשוב לבדוק מי הגוף  שעומד מאחורי המוצר. דשא סינטתי אמור להחזיק מספר שנים ללא בלי  להתבלות מידי ובכל זאת, אם תזדקקו  לתמיכה, הכי טוב לדעת שהחברה ממנה קניתם את הדשא הסינטטי מחזיקה בוותק בענף ואיננה חדשה בשוק.

הצבעים של דשא סינטטי בשביל שהדשא הסינטטי שלכם יהיה בעל מראה טבעי ואמיתי, אנו מייעצים לכם שתבחרו במרבד דשא סינטתי אשר מכיל גוונים רבים של ירוק ואינו מכיל צבע אחד ללא גוונים. הדשא שמראהו הכי אמיתי, בדרך כלל   מכיל גם גוונים עדינים של חום שמבצבץ בין הסיבים ונותן את התחושה של הצמיחה המחזורית שבטבע . בנוסף, ישנם סוגים שונים של דשא סינטטי בגוונים, כאשר אנו ממליצים על אלו שביניהם הוא הדשא עם הגוונים הבהירים ביותר, מכיוון שהשמש גורמת לחומר לדהות עם חלוף הזמן, וירוק בהיר יותר נפגע מכך פחות.

דשא סינטטי עם סיבים צפופים ונמוכים יותר הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו  מאפשרת להפיק דשא סינטטי עם סיבים צפופים מאוד  שהגובה שלהם הוא 25-35 סנטימטר בלבד. הסיבים  רכים למגע והמרחק הקטן ביניהם משרה תחושה של דשא טבעי. בנוסף, ההתקנה של דשא סינטטי היא פשוטה מאוד ויכולה לחסוך לכם עלויות של איש מקצוע.

אלו השלבים שיש לבצע:

1.       בחרו את השטח שתרצו להתקין עליו את הדשא, הכינו מראש יריעה או מרבדים שיתאימו לכסות את הקרקע ובצעו יישור בגובה של כ 15 ס"מ מתחת לגובה הסופי שאליו תרצו להגיע.

2.       את השטח המוכן יש לרפד בצע המורכב מאבנים וכורכר עד שתגיעו לגובה של כ 4 סנטימטרים מתחת לגובה הסופי.

3.       עכשיו נדרש הידוק של המצע על ידי כלי כבד שניתן להשכיר או להשאיל – לרוב משתמשים במעגלה של גננים או במכשיר שנקראה ג'בקה של אבנים משתלבות. כדאי מאוד להדק את המצע תוך הקפדה על שיפוע של כאחוז עד שני אחוז לכיוון בו תרצו שהמים שהיו על הדשא הסינטטי ישפכו החוצה (זה למקרה של גשמים או ניקיון או כל נוזל שישפך עליו במהלך הזמן).

4.       פירסו יריעה של חיפוי והדקו לקרקע בשוליים בלבד.

5.       הניחו את משטחי הדשא והמתינו כעשרים וארבע שעות ורק לאחר מכן קבעו אותו עם מסמרים לאורך השוליים בלבד.

 

זוהי המלצה כללית בלבד. כדאי להתייעץ עם המוכר המקצועי, לקבל הנחיות מפורטות יותר ולבצע לבד או בעזרת חבר או בן משפחה.


אודות מחבר המאמר

בהצלחה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.