אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון דודי חשמל או החלפתם?

בחוץ שרב ובמקלחת המים קרח? רוצה לנצל משאבים טבעיים? אם אתה תולש שערות מהמצב הנוכחי ואתה אומר לעצמך בייאוש לא הגיוני שאחרי היום החם הזה המים באמבטיה קפואים כמו קרח. עצרו! יש דרך חסכונית, פשוטה וחכמה - ניצול קרני החום של השמש באמצעות התקנה של דוד שמש.דוד חשמל 60 ליטר - כי הגיע הזמןהצבת דוד שמש תפחית יותר משחשבתם את ההוצאות שלכם על חשמל בשנה בבית ואפילו בעסק שלך. תודה שזה נחמד לנצל את מזג האוויר החם לטובת חימום המים במקום חימום על ידי אביזר חשמלי או שיטות אחרות העושות שימוש בכמויות עצומות של אנרגיה.שימוש המוני בדוד שמש לא רק יאפשר צמצום בהוצאות אלא אף להקטנה בשימוש בחשמל. על ידי כך אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הצריכה ובכך מונעים צמצום של חומרי הגלם לייצור אנרגיה בארץ.החלפת חמם לדוד שמש כל הפרטים החמיםאיך זה פועל? איפה מציבים את זה? מי מייצר את זה? הכל על דודי שמש.בארץ קיים חוק על פיו יש חובה לעשות שימוש בדודי שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). על ידי חיוב זה חוסכים בארץ כארבעה אחוזים מצריכת החשמל במדינה.הפיתוח בוצע במדינת ישראל. מתאים לנו לחשוב איך לנצל את החום פה, לא?את דוד השמש ממקמים על גג הבניין, או על פני משטח אחר שעליהם נקבל חשיפת הקולטים לשמש. את גוף הדוד מעמידים כשהקולטים מופנים לדרום.גוף הדוד מורכב ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, המשמש מאגר מים, שמחובר לקולטים. בקולטים ישנם מערך מפותל של צינורות מים במסגרת סגורה.מסגרות הקולטים הסולאריים מורכבת בצורה שצלע אחת חשופה ועשויה זכוכית חלקה ואילו יתר הצלעות מצופות שחור, זאת בכדי ללכוד כמה שיותר מהקרניים החמות. זו בדיוק הסיבה שחייבים לוודא ולשמור שהצד המופנה לשמש נקי מלכלוך.הזמנת דודי שמש מומלץ בחום לבניין מגורים ואפילו במספרות במדינות כמו שלנו בהן מתאפשר להוציא משהו מועיל מהמשאב הזמין של קרני השמש.רוצה לשמוע מידע נוסף על תיקון דודי חשמל? לא מבינים למה לא חשבתם על זה? אתם חייבים את זה לעצמעם, בקרו עוד היום באתר שלנו http://www.duud.co.il/ ותוכלו למצוא הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מהמומחים בתחום.

אודות מחבר המאמר

רוצה לשמוע מידע נוסף על תיקון דודי חשמל? לא מבינים למה לא חשבתם על זה? אתם חייבים את זה לעצמעם, בקרו עוד היום באתר שלנו http://www.duud.co.il/ ותוכלו למצוא הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מהמומחים בתחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.