אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנימציה - אמצעי פרסום עכשוי

 

אנימציה – אמצעי פרסום עכשוי

תחום האנימציה רק גודל וגודל מרגע לרגע, אנשים כיום כבר פחות פצוחים לקיראה, פחות מעונייניםם להאזין ולהקשיב, ויותר ויותר פתוחים לראות,

להלן נביא דוגמא פרטית אשר תהווה: פרט המלמד על הכלל כולו:

בעבר חברה העוסקת בתחום מחסומים לצרכים שונים כמו: מחסומים לחניה, מחסומים לבית פרטי, מחסומים נגררים ועד' ובחפצה היה להתקדם, ולהרחיב את מעגל לקוחותיה באמצעות פרסום הנעשה בתחומי התקשורת השונים. היתה פונה לשדרן רדיו מעולה ושולחת לו בקשה ליצירת ג'ינגל מסויים העוסק בחיוניות המחסומים, ובמקצועיות החברה, ורמת השירות האדיב שלה. וכל זאת ישודר לרבים לפני תחזית מזג האוויר שאז יש את מירב המאזינים, וממילא רבים הסיכווים ללקוחות נוספים ורבים, וזאת בידיעה שאנשים יקשיבו ובתקווה שגם יפנימו.

אופציה נוספת שעומדת לרשותה היתה לפנות לעיתונות ולבקש פרסום מאמר מיוחד ומרתק, העוסק במגוון המחסומים שברשותה, ומטרת כל מחסום ומחסום, עוד דרך היתה לפניה: לפנות למשרד פרסום כלשהוא העוסק בכרזות קריאייטיב שונות, ולשכור את שירותיו של קופירייאטר טוב, ולהוציר לאור כרזה עם משפט תמציתי אחד, וכן להדפיס תמונה מושכת שלה ולפרסמה בחוצות.

מחסומים

כל הנ"ל טוב ויפה לשעתו, ולכאורה גם לשעתינו, אך כיום יותר ויותר אמנם לא ממש באופן גורף נמשכים האנשים לתקשורת הזזה, הנעה, לאנימציה, וכד'.

ואם כיום תרצה חברה לפרסם את עצמה ולזכות למקסימום יחס מהציבור, עליה או בנוסף לזאת או אפילו מפסיק במקום כל הנ"ל, תפנה ותשכור את שירותיו של אנימטור תתוח, אשר ייצור לה אנימציה מושכת המשדרת את תועלתם הרבה של המחסומים, וכן סרטי תדמים על מגוון המחסומים שברשותה,

את זאת היא תיקח ותפרסם בדף הפייסבוק שלה, באתרי אינטרנט מתאימים, ברשתות דואר אלקטרוני שונות, במסכי הפלאזמה המוצבים במקומות ציבוריים רבים כמו: אולמות שדה התעופה, תחנות מרכזיות, קניונים, וכבישים בין עירוניים ועירוניים ראשיים, ואף בחופי ים.

מה שחשוב שהאנימציה תהיה קצרה, וקולעת, שיבינן הקהל ממבט ראשון שמדובר במחסומים, איכותיים, מסוגננים, ומעוצבים, ובחברה הנותנת את השירות האדיב והמקצועי ביותר, ואף את הגישה המהירה ביותר, יש לציין באנימציה ובאופן בולט, וגדול, בין אם זה אתר האינטרנט, ובין אם זה קו נייח או נייד, ובמצב קליט – ניתן לראות את מעגל הלקוחות גדל במהרה!  


אודות מחבר המאמר

מחסומים | אבי שערים אוטומטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.