אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חדרי ילדים חשיבות עיצובם

כאשר אנו נרצה לעשות שינויים ושיפוצים, ולבצע עיצוב חדרי תינוקות. הרי נרצה שהבית ובמיוחד החדר של התינוק. יהיה המקום הכי בטוח עבורו. ישם  מספר כללים שצריך להקפיד לשמור על מנת ליצור עיצוב חדרי תינוקות. ולשמור על החדר ידידותי לתינוק.

כללים ליצירת חדר בטיחותי לתינוק:

*בחירת צבע שאנו אוהבים ומתחברים אליו – כאשר נחפש צבע לחדר. חובה לקחת צבע אשר אנו נאהב ונתחבר אליו. בנוסף לכך כל צבע משדר משהו אחר לכן נבחר צבע עדין ורך. כמו: אפרסק, ורדרד, שמנת וכדומה.

* החומר ממנו עשוי הריהוט – מומלץ לקנות ריהוט אשר עשוי מעץ מלא. ולא מפלטות תעשיות כמו לביד וסיבית אשר הם מסוכנים כאשר מכניסים אותם לפה. מה שנוהגים תינוקות בדרך כלל לעשות.

*מומלץ לעשות ריצפת פרקט – כיוון שהיא כמעט ולא צוברת אבק, הרי תינוקות זוחלים על הרצפה.

* אזורי אחסון – יש לשמור בעת עיצוב חדרי תינוקות. על הסדר. להרים דברים קטנים ומסוכנים. כדי שלא יגיע אליהם התינוק. והזזת דברים גדולים אשר יכולים ליפול עליו. עושים זאת כדי למנוע את פציעתו של התינוק. בזמן שהותו בחדר.

* בטיחות – כמובן שלפני הכל הכי חשוב. בעת עשיית וארגון עיצוב חדרי תינוקות. לשמור כי החדר שאכן יהיה בטיחותי לתינוק.

בנוסף לעניין של עיצוב חדרי תינוקות, אסור לשכוח את הילדים היותר גדולים בבית. אשר הם גם רוצים שייעשו להם חדרי ילדים מעוצבים. ויקנו להם רהיטי ילדים חדשים ואופנתיים כמו שיש לחברים שלהם. יש לדאוג למראה של חדרי ילדים על מנת שלא תתעורר קנאה ביניהם ובין התינוק.

בעת עשיית חדרי ילדים מעוצבים, אין לשכוח כי צריך להתאים את החדר לגילם של הילדים. וגם לשמור על מראה מודרני של החדר ושל רהיטי ילדים.

אם אנו מחליטים לעשות שינוי ולבצע חדרי ילדים מעוצבים. אך בכל זאת הוחלט לא לעשות שינוי בעניין של רהיטי ילדים. עלינו לעשות שינויים אחרים בחדר. על מנת שהוא יישאר אופנתי. וגם כדי שהילדים יחושו כי עשינו שינוי אצל חדרי ילדים. ניתן לעשות שינוי בצבעים של החדר, ניתן לשים תמונות חדשות וכדומה.

ניתן להבחין כי מאוד חשוב לעשות מידי פעם שינויים בתחום של עיצוב חדרי תינוקות, אך בעיקר בתחום של עיצוב חדרי ילדים. על מנת שהילדים יחושו כי חדרם יפה ומושקע.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.