אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוחים פלסטיים למראה חדש

ניתוחים פלסטיים מאפשרים לכל אחד להיראות טוב. יש מי שמחפש שינוי קטן בפנים, ויש מי שמחפשת מייקאובר כללי – שינוי יסודי שיגרום לה (או לו) למראה חדש לגמרי. ריענון של המראה, כמו שמרהטים מחדש את הבית או צובעים מחדש את הקירות של חדר השינה. פעם, מי שרצה להיראות טוב היה צריך לאכול נכון, להקפיד על שנת יופי ארוכה, להמנע מסטרס, לרוץ או לשחות. היום, באורח החיים המודרני וכשהתנאים האלה בלתי אפשריים, הפיתרון מגיע ממקום אחר – ניתוחים פלסטיים. גם כשאנחנו מגיעים כבר למצב שבו סדר היום שלנו מורכב מדיאטה, פעילות גופנית והרבה מנוחה – גם אז לפעמים כבר מאוחר מדי: הקמטים כבר הופיעו, העור כבר לא חלק וזוהר והגוף לא צעיר יותר. הפיתרון השגרתי והרווח היום לכל מצב כזה הוא ניתוחים פלסטיים.

 

ניתוחים פלסטיים ושינוי כללי

אפשר לדון בלי סוף בשאלה האם השינוי מגיע מבפנים או מבחוץ. מה שבטוח הוא שהצורך בשינוי מראה, שינוי חזותי, שיפור ויזואלי או כל שם אחר – הצורך הזה הוא קיים והוא חזק מאוד. ניתוחים פלסטיים עונים על הצורך הזה ומאפשרים מראה חדש. עם כל הרצון הטוב והמודעות והידע, אורח החיים המודרני מנצח את הכל – הסטרס, זיהום האוויר, המירוץ האינסופי, כל אלה נותנים את אותותיהם בנו וגורמים לגוף שלנו להשתנות: הפנים מתקמטות מרוב דאגה ועצבנות, השומנים מצטברים מרוב ישיבה במשרד על הכיסא ובסופו של דבר אנחנו לא מרוצים מאיך שאנחנו נראים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לשפר ולתקן את מה שגרם אורח החיים, הזמן, הגיל או כל גורם אחר – ולהשיג מראה חדש. בדרך כלל המראה הזה יהיה צעיר יותר, זוהר יותר וחלק יותר. בין אם הרצון שלנו להיראות שוב רעננים וצעירים מושפע מפרסומות ובין אם הוא פנימי ונייטרלי, אפשר לממש אותו ולהצליח להשיג שינוי כללי בעזרת ניתוחים פלסטיים – שינוי שמגיע אולי מבחוץ אבל מחלחל פנימה וגורם לנו להטען באנרגיות חדשות, שמחת חיים ונקודת מבט חדשה ורעננה. זאת לא הגזמה – כבר נעשו מחקרים על הקשר בין ניתוחים פלסטיים לבין דיכאון, והם הראו שיש קשר חיובי – אנשים שהיו מאובחנים כסובלים מדיכאון השיגו שיפור במצב: בשמחת החיים, בהרגשת התקווה, בתחושת המימוש והערך העצמי שלהם – הכל בעזרת ניתוחים פלסטיים. כך נוכחנו שמדובר בפעולה חיובית שמשפרת את ההרגשה ובסופו של דבר גם את התפקוד היומיומי. זאת למרות שמדובר בניתוח – הליך שכרוך בכאב ולעתים אפילו בסבל. אמנם ניתוחים פלסטיים לא נעשים למטרות בריאותיות אבל הם ניתוח לכל דבר – על כל המשתמע מכך.

 

ניתוחים פלסטיים שעושים שינוי

ניתוחים פלסטיים מיועדים לעשות שינוי חיצוני בבני אדם, וקשה להצביע על כמה ניתוחים שאפשר להגיד עליהם שיותר מהשאר הם מצליחים לחולל שינוי משמעותי. ניתוחים שנחשבים דרמטיים הם מתיחת בטן, מתיחת פנים – גם בגלל שהם מביאים לשינוי דרמטי במראה וגם בגלל שמדובר בהחלמה ארוכה יחסית. אלא שאין להמעיט בערכם של ניתוחים 'צנועים' יותר כמו הרמת עפעפיים, הגדלת חזה, ניתוח אף כמובן וניתוחים אחרים. בנוסף, הליכים שאינם נכללים במסגרת ניתוחים פלסטיים למשל, מילוי קמטים, בוטוקס, שאיבת שומן ועוד – כל אלה מאפשרים להשיג מראה חדש ויפה – באותה מידה של שביעות רצון מהתוצאות. לא נדיר שאחרי ניתוח פלסטי אנשים מסתובבים בתחושת אופוריה ומוצאים את עצמם עושים שינוי בתחומים אחרים בחיים. תחומים שבהם הם רצו מזמן לשנות, ולא העזו. כנראה שאחרי הכל, ניתוחים פלסטיים כמו כל שינוי, מגיעים מבפנים.


אודות מחבר המאמר

אתר newme - כל המידע על ניתוחים פלסטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.