אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח פלסטי של הרמת שדיים לשיפור המראה

ישנם נשים אשר הן לא אוהבות את המראה של החזה שלהן היות והחזה נראה נפול לכוון מטה כלפי הרצפה, כמובן שמראה זה אינו יפה ואינו אסתטי כלל וכלל. לכן על מנת שנשים אילו יחושו שוב טוב עם עצמם ומושכות עליהן לבצע ניתוח פלסטי של הרמת שדיים.

ישנן סיבות שונות אשר הן אילו שגורמות לצניחתו של השד:

1)     גיל - הזמן והגיל עושים את שלהם לכן ככל שאנו מזדקנים כך השד שלנו יצנח וייראה יותר נפול ולא יפה.

2)     הריונות – לאחר היריון ולידה ניתן לראות כי השד נשאר במצב אשר בו הוא צונח כלפי מטה. היות והוא התמלא חלב אשר עם הזמן השד התרוקן עקב גדילתו של הילד לכן מומלץ לבצע ניתוח פלסטי של הרמת שדיים רק לאחר סיום של כל ההריונות, לידות והנקות.

3)     גנים – אין מה לעשות אבל הגנים הם אילו אשר קובעים כיצד אנו נראה. ישנם גנים אשר בהם השד נראה נפול (ניתן לראות זאת אצל האם, הסבתא ואפילו הנכדה).

4)     תנודות חריפות במשקל – כאשר אישה מרזה הרבה מן משקלה בזמן קצר, נוצר מצב אשר בו הרקמות שתומכות בשד התנגדותם תיחלש ותיכנע לכוח המשיכה, לכן ככל שהשדיים יצנחו יותר כך העור אשר עוטף את השד יימתח יותר וכתוצאה מכך ייווצר מצב אשר בו השד נשאר נפול ולא יפה

5)     שינויים הורמונליים – שינויים הורמונליים אשר נעשים, כמובן משפיעים על המראה של השד. ולפעמים שינויים אילו גורמים לנפילתו של השד.

ישנם מצבים אשר בהם האישה תצטרך לבצע ניתוח פלסטי של הקטנת חזה, מצבים אילו נגרמים כאשר החזה גדול והאישה לא מרוצה ממנו מבחינת מראה אסתטי או מסיבה בריאותית שהיא מניעת כאבי גב אשר הם באופן קבוע.

כאשר יש רק צניחה קלה של השד ניתן לתקנה בעזרת ניתוח קטן של הקטנת חזה ופשוט אשר הינו כרוך בצלקת זעירה שנשארת. בעזרת חתך קטן אשר הוא נעשה כדמוי טבעת אשר דרכו מרימים את החלק התחתון של השד וכך דוחפים את ההילה כלפי מעלה ובעזרת הדחיפה מסירים את עודף העור.

ניתן לראות כי ניתוח פלסטי של הרמת שדיים ושל הקטנת חזה משפר את המראה באופן משמעותי.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.