אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתר תדמיתי, מדוע לעשות זאת אצל המקצוענים ולא בשיטת עשה זאת בעצמך

 

המון  אתרי אינטרנט מציעים לכם לבנות אתר תדמית בחינם

למה צריך לשלם על בניית אתר, רוצים לקבל תשובה לשאלה הזו ?

יש לכם עסק כבר שנים רבות, עסק מכובד ויציב עם מגוון לקוחות שמלווה אתכם כמעט מיום ההקמה, בהתחלה עסקתם רבות בגיוס לקוחות חדשים, אך היום אתם כמעט ולא משקיעים מאמצים בכיוון זה, נכון כבר כמעט ואין לכם זמן, חבר המליץ לכם לבנות אתר תדמיתי אשר ייצג את העסק שלכם באינטרנט ויהווה כרטיס הביקור שלכם, וכמובן יעזור לכם בגיוס לקוחות חדשים, מצוין שהגעתם להחלטה זו, זהו ללא ספק קורח המציאות, שכן מי שלא קיים בעולם האינטרנט מאבד המון חשיפה ואפשרות למצוא לקוחות חדשים.

אז התחלתם לגלוש בחיפוש אחר ספק שירות שיבנה עבורכם את האתר התדמיתי החדש שלכם, ואז גיליתם שיש כל כך הרבה אתרים שמציעים בניית אתר אינטרנט בחינם, כן קראתם נכון בחינם, האם  אתם באמת מקבלים משהו טוב בכל האתרים הללו ?, אנסה לענות על שאלה זו

כפי שרובכם כבר גילה האינטרנט הוא ללא גבולות ויש בו כמעט את הכל, תשאל כל שאלה ותקבל עשרות תשובות שונות לאותה השאלה, וכמובן איך אפשר גם לחיות בלי המושג בחינם, הישראלי הממוצע מחפש קודם כל את התשובה החינמית, הרי מישהו כבר פרץ עבורו או הכין לו עותק פרוץ ומקודד, הרי אין משטרה באינטרנט והכל כמעט מותר אז למה לא ישר לחפש את החינמי.

אז נשאלת השאלה הבלתי נמנעת, האם אפשרי גם למצא בניית אתרים בחינם ? כפי שכבר הבהרתי התשובה היא כמובן שכן, חיפוש פשוט ב Google יציג לך מגוון חברות הבונות אתרים לעסקים ולצידם גם תמצא תוצאות ממומנות או תוצאות אורגניות על אתרים שמציעים לך לבנות אתר אינטרנט בחינם.(כן גם בתוצאות הממומנות יש חברות שמפרסמות בניית אתר בחינם- הן משקיעות כסף כדי שאתה תקבל משהו בחינם- כבר משהו מסריח פה, לא?!)

אל למה בכלל צריך חברה לבניית אתרים?, למה אני צריך להיפגש עם נציג מכירות, לאשר סקיצות לעצב את האתר, כשאני יכול פשוט להיכנס לאינטרנט להוריד תבנית בחינם ולבנות  אתר אינטרנט ?

אז החלטתי לשתף אתכם בתשובה שאני תמיד עונה ללקוחותי :

 

לכן חשוב שתבינו כשאתם פונים למאיה ויז'ן לקבלת הצעה לבניית אתר תדמיתי  אתם מקבלים את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת של מקצוענות .

 

 


אודות מחבר המאמר

יהב שמר בונה אתרי אינטרנט,מומחה SEO

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.