אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות בשוויץ : האטרקציות שלא היכרתם

שווייץ היא מדינה הממוקמת במרכז אירופה והיא מאופיינת ברמת חיים גבוהה וכלכלה חזקה. שווייץ גובלת בגרמניה בצפון, צרפת במערב, איטליה בדרום ובאוסטריה וליכטנשטיין במזרח. לשווייץ יש מסורת ארוכת שנים של נייטרליות פוליטית וצבאית יחד עם שיתוף פעולה בינלאומי חזק ולכן היא משמשת כביתם של ארגונים בינלאומיים רבים.

שוויץ היא גם יעד תיירותי פופולרי אליו מגיעים תיירים מכל העולם. כיום, העיתוי לצאת לנופש בשוויץ הוא טוב, מאחר שבשוק ישנן מגוון טיסות לשוויץ, חבילות נופש משתלמות, הצעות נופש ברגע האחרון ועוד במחירים סבירים. אז אם אתם חושבים על טיול באירופה, שוויץ היא בהחלט יעד כדאי.

מרבית התיירים בשוויץ מבקרים באטרקציות המרכזיות שכולם הולכים אליהן, ומפסידים אטרקציות מיוחדות שרק בשוויץ ניתן להנות מהן. להלן כמה אטרקציות מומלצות בשוויץ, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות.

מבצר Chateau de Chillon

מבצר Chateau de Chillon הוא מבצר שנבנה במאה ה-11 על חוף אגם ז'נבה. זהו אחד המבצרים שנשמרו הכי טוב מאז ימי הביניים. הוא נמצא כשלושה ק"מ ממזרח העיר מונטרה. יש במבצר סיורים מודרכים ונוף מהמם מכל חלון וחלון.

מפלי הריין

במינכן שעל הגבול עם גרמניה, תיירים יכולים לראת את נהר הריין ומפל הריין הגדול והמפואר ביותר באירופה.

מַטֵרְהוֹרְן

מַטֵרְהוֹרְן הוא הר הממוקם בגבול שווייץ-איטליה. המטרהורן מהווה חלק ברכס הרי האלפים, והוא אחד מן ההרים המוכרים ביותר ברכס זה. הר זה הוא אתר סקי ונופש יוקרתי ופעיל מאוד בחורף וגם בקיץ. זהו אולי ההר המצולם ביותר בעולם.

הרכבת הפנורמיתGoldenPass 

ברכבת הפנורמית בשוויץ תוכלו לראות נוף מדהים בדרך לגשטאט (Gstaad), כפר נופש השוכן בקנטון ברן בשווייץ המערבית. הרכבת המודרנית הזו נבנתה עם דגש על אפשרויות הצפייה בנוף במהלך הנסיעה. אם יהיה לכם זמן תוכלו להמשיך בנסיעה לעבר הערים אינטרלאקן ולוצרן ולראות גם אותן. הנסיעה ברכבת נוחה וברמת VIP עם הגשת שמפניה ועוד.

מוזיאון התחבורה השוויצרי

למוזיאון התחבורה השוויצרי (Swiss Transport Museum), הנמצא בלוצרן שהיא אולי העיר היפה ביותר בשוויץ יש הרבה מה להציע. תראו שם אוסף נכבד של מטוסים, מכוניות, קטרים, ספינות ועוד. זוהי אטרקציה טובה המתאימה לכל המשפחה.

אגם לוצרן

אנשים רבים המגיעים לשוויץ מבקרים גם באגם לוצרן. יש באגם הפלגות על סירות עתיקות וגם על סירות מתקדמות. באיזור ישנן הרבה אטרקציות לראות כגון, הר ריגי, הר פילאטוס, מועדון הגולף של לוצרן ועוד.  


אודות מחבר המאמר

נופש ישיר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.