אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח רכב שווה כל שקל

 

אין חדש תחת השמש בכל הנוגע לבטיחות בדרכים בישראל, מדי יום אנו עדים למספר רב של תאונות דרכים, הרוגים, פצועים ונזק רב לרכוש, וכמובן מכת הגניבות הבאה עלינו לטובה, ומדי יום מספר רב של רכבים עושים דרכם למשחטות הרכב בשטחים. אם אתם רוצים לשמור על עצמאות כלכלית בראש שפוי כדאי לכם לרכוש ביטוח רכב שיגן עליכם מפני נזקים כלכליים גם בגין נזקי גוף וגם רכוש.

 ביטוח חובה לרכב למען עתיד כלכלי בטוח

ביטוח חובה לרכב כשמו כן הוא חובה על כל בעל רכב מנועי וזאת על פי חוק מדינה. אם תנהגו ללא ביטוח חובה לרכב הנכם עבריינים לכל דבר וצפויים לקנס כספי, מאסר בפועל אך חמור מהכל אתם חושפים עצמכם לבור כלכלי עצום – במידה ותהיו מעורבים בתאונה דרכים כל הנזקים הפיסיים והנפשיים שיגרמו למעורבים בתאונה בין אם מדובר בנוסעי הרכבים או הולכי רגל ייפלו על כתפיכם. תחשבו על איזה הוצאות אדירות מדובר, הוצאות אשפוז, תקופת החלמה בבית, אובדן כושר עבודה עתידי, אם אתם נפגעתם הנזק שלכם בלבד אבל לקיחת אחריות על אנשים אחרים תמוטט אתכם לחלוטין, לכן ביטוח חובה לרכב מכסה מצבים אלו ודואג לכל ההוצאות הכרוכות בנזקים גופניים ואף נפשיים כתוצאה מהתרחשות תאונת דרכים. לכן זכרו לאחר קניית הרכב לרוץ ולרכוש ביטוח חובה לרכב ולא לעלות על הרכב לפני שהביטוח בתוקף, כמו כן זכרו ביטוח רכב מוגבל בזמן וחובה לחדשו מפני שנה, אל תנהגו ללא ביטוח חובה לרכב תקף.

 

ביטוח מקיף לרכב לראש שקט מדאגות

ביטוח מקיף לרכב הינו ביטוח וולנטארי, אינכם מחויבים לעשותו אך מומלץ הדבר בחום אם אתם רוצים לחיות חיים נטולי דאגה וכאב ראש. ביטוח מקיף לרכב מכסים מקרים של נזק לרכוש במידה והרכב היה מעורב בתאונת דרכים ונגרם לו או לרכב האחר נזק וגם למקרים של גניבה, שריפה, השחתה ועוד הכל בהתאם לקבוע בפוליסת הביטוח. בניגוד לביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב אינו מכסה נזקים גופניים אלא רק רכוש. במקרה של מעורבות בתאונת דרכים, ישלח למוסך המורשה שמאי מטעם חברת הביטוח שייעשה הערכת נזק ועלות תיקון, במידה ועלות התיקון יקרה יותר ממחצית שווי הרכב, הוא יוכרז כלא שמיש ואתם תהיו זכאים לשוויו ביום התאונה בהתאם למחירון לוי יצחק בהפחתת דמי ההשתתפות העצמית הקבועים בפוליסה. במידה והרכב שמיש חברת הביטוח תספוג על עלות התיקון ועליכם יהיה לשלם רק דמי השתתפות עצמית. ביטוח מקיף לרכב כולל גם כיסוי מפני גניבות, במידה והרכב ייגנב תהיו זכאים לשוויו כאמור בהתאם למחירון לוי יצחק עם הפחתת דמי ההשתתפות העצמית.

ביטוח מקיף לרכב יכול לכלול בנוסף מגוון הרחבות כמו רכב חלופי כאשר הרכב במוסך, גרירה למוסך חינם במקרה והרכב תקוע, נזקים לשמשות הרכב, סיוע משפטי ועוד. אך זכרו ביטוח מקיף לרכב יכסה אתכם רק במידה ופעלתם על פי הנחיות חברת הביטוח בכל הנוגע להתקנת אבזרי בטיחות כמו אזעקה וקודן וכמובן שנהגתם במצב תקין – לא תחת השפעת אלכוהול או סמים, או שיצאתם לרגע מהרכב לקנות סיגריות בקיוסק והשארתם את המפתח בסוויץ' של הרכב.

 

 


אודות מחבר המאמר

אריק משה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.