אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצרי פרסום - אסטרטגיה שיווקית נכונה

מוצרי פרסום של חברות הינם פריטים מאד שימושיים בעת שיווק העסק או החברה, מהסיבה הפשוטה, הם נמסרים לצרכן באופן אישי. מוצרים אלו יכולים לשמש כמתנה של בעל העסק, תמריץ לעובד, הנצחה של אירוע או אדם מסוים וקידום מכירות.

 

מוצרי פרסום וקידום מכירות אפקטיביים ויעילים אפילו יותר מפרסום ממדיות אחרות, מכיוון שהם פונים לכל חמשת חושיו של האדם: ניתן לטעום אותם, להריח אותם, לראות אותם, במקרים מסוימים לשמוע וגם למשש. אלו פעולות אשר במדיה אחרת לא ניתן לעשות.

יתרונות של מוצרי פרסום

למוצרי פרסום וקידום מכירות ישנם שימושים רבים המתאימים אישית לכל עסק.

מוצרי פרסום מודפסים יכולים כמוקד משיכה ללקוחות חדשים ולהגדיל את חוג הלקוחות הקיים. הם גם מסייעים רבות לקידום שם החברה ומיתוגה. על פי מחקרים שונים, שימוש של הצרכנים במוצרי פרסום וקידום מכירות הגדיל את הנאמנות לחברה ולמוצר ושיפר את הדעות של הצרכנים בצורה חיובית.

שימוש במתנות למנהלים ולעובדים במקום העבודה תורם למורל העובדים, שימורם בחברה ואף עוזר להגדלה בתפוקה האישית של כל עובד ובעידוד עבודת צוות וגיבוש העובדים.

שימושים של מוצרי פרסום

חברות המתעסקות בקשרי לקוחות יכולות להשתמש במוצרי פרסום על מנת לפצות ולהתנצל בפני הלקוחות בזכות התאמה אישית של המוצר לצרכן.

מחקרים רבים הראו, כי רוב הצרכנים אשר קיבלו מוצרי פרסום זוכרים את שם החברה המוטבע על המוצר גם לאחר זמן ממושך, במיוחד אם המוצר מועיל להם, כמו למשל משחק איקס מיקס

שימוש נוסף במוצרי פרסום ניתן לעשות כחלק מאסטרטגיה תדמיתית ולהשתמש בהם על מנת ליצור מודעות כלפי מטרה כלשהי. למשל, ניתן לתרום מוצרי פרסום כדי לתמוך במאמצים למציאת תרופה למחלה מסוימת, סיוע לנזקקים או ליתומים. כל אלו יסייעו ליצור אצל הצרכן תמונה משופרת של העסק שלך, בעיקר אם אתה מצהיר כי ההכנסות יופנו לצדקה.

על כן, כאשר אתה מקבל תקציב פרסום מהחברה בה אתה עובד, חשוב מאד להקציב חלק לא קטן ממנו למוצרי פרסום וקידום מכירות.

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

רותם שי- אולה הקניון הוירטואלי של ישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.