אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירות לשער חשמלי, הגיע הזמן לא להיות פראיירים

ברשותכם שער חשמלי?, ברשותכם מחסום זרוע חשמלי?, צריכים שירות לשער חשמלי?

ראשית לפני שאתם ממהרים להתקשר לחברת השירות שמספקת לכם את השירות לשער חשמלי עשו בדיקה קצרה ותגלו מהר מאוד את הממצאים הבאים:

מחירי שירות לשער חשמלי בחברה המתחרה יהיו נמוכים ב 15% ואף יותר מהספק השירות שברשותכם. פערי המחירים בחלפים אם תצטרכו להחליף יהיו זולים בסדרי גודל של 30% ויותר, ואם הכסף לא מהווה שיקול בפניכם, קבלו את העצה הבאה, גשו למחסום חשמלי שברשותכם ואפילו אם אין לכם ידע בסיסי טכני, תגלו מהר מאוד כי התחזוקה השוטפת של שער חשמלי שאתם מקבלים מחברת השירות, מצדיקה לבחור בחברת שירות אחרת. פתחו את דלת השירות, הביטו פנימה וראו כי מכסה הפיקוד חשמלי אינו אטום ואינו סגור בארבעת ברגיו, הכבלים הנכנסים ומתחברים בתחתית הפיקוד אינם אטומים ומאפשרים חדירתם של חרקים / זחלים ולטאות פנימה לתוך הפיקוד, ולגרום להוצאות מיותרות ולהחלפתו הלא מוצדקת  של הפיקוד חשמלי והכול בגלל תחזוקה ירודה. הביטו בבסיס המחסום וראו כי חברת השירות שלכם לא מנקה את בסיס המחסום מחולות וכך נגרמת קורוזיה וריקבון לארגז המחסום. מעטפת המחסום הפנימית מלוכלכת וגם תמצאו רכיבים אלקטרוניים מונחים על בסיס המחסום בניגוד להוראות החשמל, כל ההתרשמות הראשונית שלכם מחברה איתה אתם עובדים תשתנה מייד ולא תשאיר אצלכם ספקות. אתם לבד לבינו ותגיעו למסקנה כי אתם רוצים שירות אחר. מגיע לכם מוצר איכותי בלי תקלות מיותרות ובלי קפיצים שנשברים

מיידי שנה בשנה. ושלא יספרו לכם סיפורים על בלאי כי מחסום חשמלי איכותי מיוצר עם שניים או שלושה קפיצי איזון ולא קפיץ בודד. מחסום איכותי הנפרץ בכוח אינו גורם לנזקי מנוע ולעלויות חלפים. מחסום איכותי בנוי ומתוכנן לעבודה ממושכת בלי שישברו קפיצים ובלי שיגרם נזק כלשהו למנוע או לפיקוד מוונדליזם.

 

ברשותכם מנוע חשמלי לשער נגרר, גשו אל המנוע חשמלי שברשותכם ואפילו אם אין לכם ידע בסיסי טכני, תגלו מהר מאוד כי התחזוקה השוטפת שאתם מקבלים מחברת השירות, מצדיקה לבחור בחברת שירות אחרת. הסתכלו וראו כי אין אטימה במקום כניסתם של הכבלים לתוך המנוע ובכך מתאפשרת כניסת חרקים / זחלים ולטאות אשר יגרמו לקצר ונזק שיהווה הוצאה מיותרת עבורכם. הביטו וראו כי ניתן לחבל החוטים של המנוע ובעצם הכול גלוי לפניכם. היו בטוחים כי בחברה המתחרה זה לא יקרה לכם כי שירות זה הרבה יותר משער.

 


אודות מחבר המאמר

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיותשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.