אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות לבר מצווה במנהרת הזמן - מה היה לנו לפני 20 שנה

כל מי שמתקרב לגיל ארבעים זוכר ודאי בגעגועים את חגיגת בר המצווה שלו, אי שם לפני עשרים שנה. הכול היה צנוע יותר, רגע לפני שעולם שלם של אטרקציות לבר מצווה נכנס לחיינו ושינה אותם ללא היכר. אטרקציות לבר מצווה הן כיום תחום מלבלב ומתחדש, וחלקנו בוודאי מצטערים על כך שלא זכינו לשלב אטרקציות לבר מצווה כאלו כאשר היינו בני שלוש עשרה...אטרקציות לבר מצווה היו קיימות כמובן מאז ומתמיד, אך בצורה שונה. תמיד היו הורים וילדים שלא הסתפקו בשבלונה המוכרת וחיפשו אטרקציות לבר מצווה שיהפכו את האירוע למיוחד. אך מלבד כמה הפעלות פשוטות או השקעה מיוחדת בקישוט האולם, לא היה מבחר רב כל כך של אטרקציות לבר מצווה כפי שניתן למצוא כיום. מעניין, אם כך, להשוות בין אטרקציות לבר מצווה של היום לאלו של פעם.

משחקים, פרסים ועוד

מי שחגג בר מצווה לפני עשרים שנה, לא הכיר אטרקציות לבר מצווה כמו מתקנים מתנפחים, משחקי מחשב על מסכי ענק, משחקי ספורט ועוד עשרות אטרקציות לבר מצווה שניתן למצוא כיום. אטרקציות לבר מצווה בתחום המשחקים שינו מאוד את התמונה, כאשר החוגגים הפכו למשתתפים פעילים באירוע.לא כך היה לפני עשרים שנה, בתקופה שבה אטרקציות לבר מצווה כללו בעיקר משחק "טלפון שבור". עוד פעילות הייתה החידון, שהונחה על ידי אחד המבוגרים. החידון היה, כמובן, נושא פרסים, אבל קשה להשוות בין הפרסים שקיבלנו אז לבין הפרסים שמציעות אטרקציות לבר מצווה של ימינו, פרסים שלקוחים בדרך כלל מעולם המחשבים.

בואו נשיר ביחד

שירה בציבור הייתה אחד המרכיבים העיקריים בחגיגות של פעם בתחום אטרקציות לבר מצווה. בימינו, אטרקציות לבר מצווה כוללות תקליטן פעיל, שמאפשר לחתן השמחה לקחת חלק גדול ביצירת הפסקול עצמו. גם הקליפים שמצלמים חבריו ובני משפחתו של בר המצווה באולפנים מיוחדים, לא היו עולים על דעתנו לפני עשרים שנה.ועם זאת, תוכניות כמו "כוכב נולד" החזירו לאופנה את השירה בצוותא. כך התפתח סוג חדש של אטרקציות לבר מצווה בשנים האחרונות, שבו הילדים שרים יחדיו כשהם צופים במילות השיר על גבי מסכי וידאו. כמובן שהשירים שמאפיינים אטרקציות לבר מצווה מסוג זה אינם תמיד מוכרים למבוגרים שבינינו, אבל בסופו של דבר נראה שבתחום זה חזרו אטרקציות לבר מצווה להתרפק על מה שהיה פופולארי גם לפני עשרים שנה.

מזכרת מן העבר

ולסיום, ניתן להזכיר את הגלויות שהיה שולח הילד למוזמנים לאחר האירוע כדי להודות להם על השתתפותם. גלויות אלו הוחלפו בשלל אטרקציות לבר מצווה המהוות מזכרות ססגוניות יותר. בעזרת צלמים המסתובבים בין האורחים ומצלמים אותם, נשלחים אליהם לאחר מכן מגנטים עם תמונותיהם. סוג נוסף של אטרקציות לבר מצווה הוא הפקת סרטון מזכרת מן האירוע ושליחתו במייל.זכר לגלויות של פעם מהוות אולי גלויות אישיות המחולקות בזמן האירוע, ועליהן קריקטורות של האורחים. לשם כך משתמשים בשירותיהם של ציירי קריקטורה מקצועיים ומהירים. כך שניתן לומר כי אטרקציות לבר מצווה הן אמנם חידוש של השנים האחרונות, אבל במקרים רבים אפשר למצוא את מקורותיהן במה שנחשב לאטרקציה כבר לפני עשרים שנה.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.