אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מקרר משרדי וקומפקטי - חובה בכל עסק

כאשר מדברים על מקרר משרדי מתכוונים למכשיר קירור בעל קיבולת קטנה יותר מהמקרר הביתי הממוצע. תכונות אלו הופכות אותו למקרר המתאים במיוחד לבתי עסק שונים, כגון בתי מלון ומשרדי חברות. על אף גודלו המינימאלי, מקרר משרדי מספק יכולת קירור נאותה עבור דברי מזון ומשקאות, כזו שאינה נופלת מרמת הקירור של מקרר ביתי רגיל. מקרר משרדי מכיל לרוב גם תא הקפאה קטן, המשמש לרוב למוצרים בעלי תחלופה גבוהה כמו קוביות קרח או גלידות.   בימינו רוב החברות מחזיקות במשרדיהן מטבחון ופינת קפה להנאת העובדים, וזה בדיוק המקום המתאים לשלב בו מקרר משרדי. במקרר הקומפקטי ניתן לאחסן חלב לקפה, משקאות קלים וכן מאכלים שהעובדים מביאים עמם מהבית או קונים במהלך יום העבודה. מקרר משרדי הניצב במטבחון המשרד מאפשר לעובדים להביא אוכל מבושל שניתן לאחסן במקרר ולחמם במיקרוגל, וכך לחסוך הוצאה כספית (וזמן עבודה מבוזבז) על ארוחת צהריים מחוץ למשרד.

מקרר משרדי במחיר קומפקטי

אין ספק כי הקומפקטיות של מקרר משרדי מהווה יתרון גדול עבור חברות ועסקים, שהמטבחונים במשרדיהם בדרך כלל צנועים בגודלם, ואינם מכילים מקום לאחסון של מקרר סטנדרטי. על ידי שילוב נכון של מקרר משרדי קטן, שאינו תופס חלל רב אך מספק את הקירור הנדרש, יכולים העובדים ליהנות ממטבחונים מרווחים יותר ואילו בעלי העסקים – מחיסכון בעלויות המקררים. גם עלות ההובלה של מקרר משרדי, במקרה של מעבר למשרדים חדשים, זולה יותר מזו של מקרר רגיל. ואכן, יתרונו הגדול של מקרר משרדי עבור עסקים וחברות, מעבר לקומפקטיות, הוא מחירו האטרקטיבי. מקרר משרדי זול משמעותית ביחס למקררים ביתיים גדולים, ולכך יש להוסיף את היותו הוצאה עסקית לכל דבר, כזו המוכרת לצרכי מס. באופן זה, גם עסקים חדשים החוששים מהשקעה גבוהה מדי באבזור המשרד, יכולים לבחור בלב שקט את האופציה הקומפקטית של מקרר משרדי – ולהיות בטוחים שלא יתחרטו.

מקרר משרדי - גם בחדר השינה

צניחת מחירי המקררים הקטנים בשנים האחרונות אף הובילה לתופעה מעניינת של רכישת מקרר משרדי עבור בתים פרטיים. מסתבר שלא מעט אנשים רוצים את המקרר נגיש וקרוב אליהם, ולכן קונים מקרר משרדי עבור חדר העבודה, חדר השינה או יחידת הדיור בביתם. זאת בנוסף למקרר הביתי הרגיל, הנמצא במטבח. גם צימרים ויחידות נופש, שהשהייה בהם הפכה זה מכבר לסוג חופשה פופולארי במיוחד, מחזיקים לרוב מקרר משרדי או מיני בר לצד הג'קוזי המפנק. אופן השימוש שעושים הנופשים במקרר במסגרת חופשה קצרה, מבטיח שלרוב לא יאוחסנו בו מוצרים רבים. משום כך, רכישת מקרר משרדי חוסכת לבעלי אתרי הנופש השקעה מיותרת במכשיר יקר ומגושם שצורך חשמל רב. אך על אף המחירים הנמוכים, ובדומה לכל מוצר אחר, לפני רכישת מקרר משרדי מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות את המחירים שמציעות החברות השונות. עסקים גדולים המנהלים עובדים רבים יכולים לשקול רכישה של כמה מקררים באופן מרוכז עבור המטבחונים השונים במשרד. רכישה מרוכזת של מקרר משרדי עשויה להוזיל את המחיר עבור המעסיק, ולאפשר לעובדים ליהנות משירותי מקרר משרדי בכמה מוקדים, כך שלא יצטרכו להילחם על מקום במדף עבור ארוחת הצהריים שלהם.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.