אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סריקת מסמכים - באיזה ציוד כדאי להשתמש ?

 

כדי לסרוק מסמכים אתה לא צריך יותר מאשר סורק שולחני פשוט ובסיסי. כמובן שאיכות הסריקה וקצב הסריקה יהיו בהתאם לאיכות הסורק בו תשתמש, אבל באופן עקרוני כל אחד יכול לסרוק מסמכים.

כדי לבצע סריקת מסמכים באיכות גבוהה עליך להצטייד בסורק מסמכים מקצועי. סורק מקצועי מכיל מצלמה מיוחדת (CCD) שאיכותה קובעת את איכות הסריקה. סורקים מקצועיים של פירמות מוכרות מכילות מצלמות איכותיות.

 

סורק איכותי יאפשר לך סריקה בקצב מהיר. אם אתה צריך לסרוק כמות גדולה של מסמכים, רכוש סורק מסמכים עם מזין נייר אוטומטי שיאפשר לך לטעון חבילת מסמכים שייסרקו ברצף אחד אחר השני וכל קובץ של מסמך סרוק יקבל  שם משלו.

אם אתה מוציא את המסמכים לסריקה בחוץ, בדוק עם חברת הסריקה באיזה סורק היא משתמשת. חשוב שהסורק יהיה  עם האיכויות הנחוצות עבור סריקת מסמכים טובה ומהירה.

 

ככל שתשתמש בסורק אופטי משוכלל יותר, תקבל תוצאות טובות יותר ומהירות יותר. ככלל, סריקה של מסמך עם טקסט בשחור לבן צריכה להתבצע לפחות ברזולוציה של 150 DPI. לא פחות. סריקת מסמכים בשחור לבן, ברזולוציה נמוכה יותר, תיתן תוצאה לא איכותית שתקשה על ביצוע OCR  על המסמך.

 

אם אתה עומד לפני סריקת מסמכים המיועדים להישלח לאחסון ואין צורך לבצע עריכה של המסמך הסרוק, אתה יכול להסתפק בסריקה ברזולוציה של 150 DPI. אתה תקבל תוצאה איכותית ומספקת. אם אתה צריך לבצע OCR    על המסמכים, רצוי שתעשה זאת ברזולוציה של 300 DPI   ומעלה.

למי שלא יודעOCR  זו פעולה ההופכת מסמך סרוק (שהוא למעשה תמונה לכל דבר) למסמך הניתן לעריכה.

אם תסרוק תמונות ולא מסמכים, רצוי שתעשה זאת ברזולוציה של 300 DPI   ומעלה. ככל שתטפס בסולם הרזולוציה, איכות הסריקה תשתפר.

 

סריקת מסמכים בצבע חשוב לבצע ברזולוציה של 300 DPI ולהגדיר את הערך "עומק צבע" על 24 ביט ומעלה.

סריקת תמונות כדאי לבצע ברזולוציות גבוהות יותר, כגון 600 DPI  וזאת כדי לשמר את איכות התמונה המקורית ככל האפשר. אגב , כאשר משתמשים בסורק המבטיח רזולוציות גבוהות מאוד כגון 4,800 או  DPI9,600 חשוב לזכור שזו לא רזולוציית סריקה אמתית, אלא ערך שמושג באמצעות תוכנת הסריקה. סריקת תמונות היא תורה בפני עצמה ועליה תמצאו מאמרים נפרדים המתארים בדיוק כיצד ואיך עושים זאת.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י מנהל האתרים:

 

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי, חברות לסריקת מסמכים.

http://www.documents.co.il

 

סקאנבוק - שרותי סריקה, ארכיון דיגיטאלי ממוחשב, סריקת ספרים, סריקת תמונות, מכירת סורקים לסריקת ארכיונים.

http://www.scanbook.co.il

 

PDF to WORD – המרת קבצים,  pdf ל word - , המרת, pdf  המרת קובץ , pdf - תוכנה להמרת קבצים, pdf ל , word - המרת pdf ל. word –

http://www.pdftoword.co.il/

 

Rent A Scanner - סורקים להשכרה, השכרת סורקי מסמכים מקצועיים לסריקת ארכיון מסמכים, מכירת סורקי מסמכים מקצועיים.

http://rentascanner.co.il

 

מסמכים - אתר אינפורמטיבי בנושאים: ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון אלקטרוני, סריקת ספרים. http://mismachim.co.il

 

טל: 054-5880060

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.