אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיטות לביצוע ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן

ניתן להבחין כי יש שיטות שונות וסוגים רבים של ניתוחים פלסטיים לדוגמא: מתיחת צוואר, מתיחת בטן, ניתוח אף, שאיבת שומן, הגדלת חזה או הקטנת חזה, הרמת חזה ועוד.

אנשים אשר הינם סובלים מבעיה של עודף משקל או נשים אשר הן לאחר לידה סובלים הרבה פעמים מן הבעיה שבה יש עודף של שומן על גופנו על מנת שנוכל לפתור בעיה זו הם נאלצים לעבור ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן ובנוסף לכך גם ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן. מומלץ במקרים רבים לשלב ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן ושל מתיחת בטן.

כמובן ברגע שיחליטו לבצע ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן או ניתוח פלסטי של מתיחת בטן יהיה אפשר לראות שיפור ניכר במראה בעזרת כך שההיקפים של הבטן ירדו בצורה משמעותית בעזרת שאיבת שומן או מתיחת בטן.

שיטות שונות אשר יש לבצע של ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן:

* טומסנט – בשיטה זו ההליך של הניתוח נעשה תחת הרדמה מקומית בלבד, המנתח הוא זה אשר מחדיר מים פיזיקליים אל המקום אשר הינו מיועד לביצוע של שאיבת שומן. בנוסף למים אילו המנתח מכניס מים ונוזלים נוספים אשר הם עוזרים בהפרדתם של השומנים אשר אותם המנתח מעוניין לשאוב.

*סופר רטובה – בדומה לשיטה הקודמת של טומסנט בשיטה זו מוכנסים מים פיזיקליים אל תוך הגוף לאזור שבו אמור להתבצע ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן. כמות מים אשר מוכנסת אל הגוף היא זהה ממש כמו בשיטת טומסנט אך השוני הינו כי בשיטת טומסנט מתבצע הניתוח בעזרת הרדמה מלאה.

*שיטה ידועה וותיקת שנים – בשיטה הנ"ל  מבצעים חתכים מאוד קטנים בגודל של כחצי סנטימטר באזור שבו תתבצע שאיבת שומן, ובעזרת כל פתח תוחדר צינורית מחוררת וקמוטה ובעזרת צינורות אילו ישאבו את השומן העודף בגופו של המטופל.

כיוון שיש שיטות כה רבות וכה שונות של ביצוע ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן  ישנה האפשרות להתאים את השיטה לפי המטופל אשר הוא זה שעובר את הניתוח. כמובן שלפני שמחליטים איזה סוג של ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן מתאימים למטופל עושים בדיקות שונות ומקיפות.

 


אודות מחבר המאמר

מעין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.