אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורקס: צפי בארה"ב להתאוששות הכלכלה ברבעונים הקרובים

 

מסחר בדולר אמריקאי. דוברי הבנק הפדרלי אימצו אתמול גישה של אופטימיות זהירה באשר להתאוששות כלכלת ארה"ב.  סגן הנשיא של הבנק הפדרלי, מר קון, ציין כי גורם אי הודאות בכלכלה הנו "גבוה למדי", אולם הוא צופה כי הכלכלה תתעשת במחצית השנייה של השנה הנוכחית ותתחזק לבסוף ב-2010.

 

מסחר בדולר האוסטרלי. אתמול כיכב שוב הדולר האוסטרלי מול עיקר מטבעות המסחר במט"ח והגיע לערך שיא מזה 14 חודשים (0.9125). לעלייתו של האוזי תרמה עלייה בזהב, שנבעה מהחלטת הבנק המרכזי של טייוואן לרכוש עתודות נוספות בזהב. למצב אף תרמו נתונים על אודות המסחר בסין, שכן נתוני היבוא והיצוא התכווצו במהלך חודש ספטמבר בשיעור קטן ממה שציפו תחילה. 

לירה סטרלינג - מסחר במט"ח. אמש רשם הפאונד מגמה מעורבת של מסחר מול עיקר מטבעות הפורקס. בעקבות נתונים שפורסמו בבריטניה על אודות שיעור אינפלציה מתון בחודש ספטמבר, התחיל הפאונד במגמה של ירידה, אולם התאושש לאחר מכן בעקבות הערותיו של בכיר הבנק המרכזי של אנגליה, מר בין, שבציין כי תכנית הסיוע של הבנק יעילה ושהחלק הגרוע ביותר של המיתון עבר כבר.

 

הפאונד הגיע מול היורו לערך שפל בחצי שנה האחרונה, כפי הנראה כתוצאה מן ההשערות אודות המדיניות שיאמץ הבנק המרכזי של אנגליה בנושא הרחבת התכנית לרכישת נכסים.  הפאונד גם ירד מול הין היפני בעקבות ירידה בשיעור האינפלציה באנגליה לערך הנמוך ביותר מזה חמש שנים.

יש הסוברים כי רמת הפסימיות על אודות הפאונד הבריטי מגיעה כעת לערכי שיא... הפאונד רשם ירידה של 0.5% מול היורו (93.97).

 

מצפים  כי הבנק המרכזי של בריטניה ירחיב את תכנית רכישת הנכסים ב-175 מיליארד פאונד (כ- 276 מיליארד דולר ארה"ב). ראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון הודיע אתמול במהלך ראיון טלוויזיה שהפסקת הסיוע הכספי והפיסקאלי מצד ממשלת בריטניה, יאריך את המיתון

  

מסחר בדולר ניו זילנדי. הדולר של ניו זילנד (הקיווי) רשם עליות מול עיקר מטבעות המסחר בפורקס כתוצאה מעלייה במכירות הסיטונאיות בניו זילנד. מסתבר שבמהלך חודש אוגוסט נרשם הערך הגבוה ביותר במכירות סיטונאיות מאז שנת 2007, נתון שהכפיל את ציפיות האנליסטים בנידון.

הקיווי רשם עלייה של 1.1% מול הין היפני (66.61), הערך הגבוה ביותר מאז אוקטובר 2008.


אודות מחבר המאמר

מומחה מסחר במטבע חוץ, חוזים עתידיים, ניתוח טכני, אופציות מט"ח ומניות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.