אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדוני לקוחות כוח הקנייה החברתי

מועדוני לקוחות כוח הקנייה החברתי

כשאתם באים לבד לבית עסק ומתווכחים על הנחה הסיכוי שתקבלו הוא קטן ביותר, אך אם אתם באים כקבוצה מאורגנת של אנשים, רוב הסיכויים שהעסק יבוא לקראתכם ויציע לכם הנחות נאות, זהו בדיוק סוג כוחם של מועדוני לקוחות. קבוצה של אנשים הנאספים תחת מטריה אחת משותפת ופועלים תחת קורת גג אחת להשגת מבצעים, הטבות והנחות מכח היותם כוח קנייה חברתי גדול. חברת האשראי cal חוסכת לכם את המאמץ לכתת רגליכם בין בתי העסק השונים ולהשיג הנחות, אלא היא כבר עשתה את העבודה בשבילכם, כל שנותר לכם הוא להצטרף לאחד ממועדוני הלקוחות הנוגעים אליכם, לא משנה אם אתם מורים, גננות, שוטרים או חיילים, מועדון הלקוחות שלכם יזכה אתכם במגוון הטבות להנאתכם. חלק ממועדוני הלקוחות מחייבים את חבריהם בדמי חבר לצורך הצטרפות וחלקם החברות ניתנת בחינם אין כסף, רק תבואו ותירשמו לטובתכם.   

מועדון cal-h&o

מועדון cal-h&o, מועדון האופנה של חברת cal מעניק מתנת הצטרפות ללקוחות חדשים 420 ש"ח בתווי קניה ברשת h&o. כמו כן הנכם זכאים למגוון הנחות קבועות ברשת: מוצרים נבחרים כל חודש במחירים אטרקטיביים, מתנת יום הלדת, מבצעים והנחות חודשיות, והנחה של 10% למחלקות האופנה, ביגוד והטקסטיל ברשת. בנוסף לכך כרטיס המועדון הוא כמובן כרטיס אשראי של חברת cal המספק בעצמו מבחר עצום של הנחות ומבצעים במגוון שירותים ומוצרים, תרבות ופנאי, נופש ותיירות. בכדי להצטרף למועדון עליכם להגיע לאחד מסניפי הרשת ולגשת לעמדת ההצטרפות במקום. דמי החברות במועדון לשנה הראשונה עומדים על 79.99 ש"ח לשנה, מעבר לכך דמי החבר השנתיים יעמדו על 59.99 ש"ח לשנה. בנוסף במידת הצורך ייגבו דמי חבר עבור כרטיס האשראי על פי מדיניות חברת cal..

מועדון ארגון המורים העל יסודיים 

מועדון ארגון המורים העל יסודיים מציע לחבריו הטבות והנחות מדהימות. ראשית חברי המועדון פטורים מתשלום דמי כרטיס, כמו כן אתם מצטרפים מיידית לתכנית ההנחות calextra המספקת מגוון עצום של הנחות באלפי בתי עסק, מסעדות, מקומות בילוי ונופש המוענקות אוטומאטית במועד הרכישה. בנוסף חברי מועדון ארגון המורים העל יסודיים זכאים לקחת חלק בתכנית לקנות נכון ולבחור מבין עשרות בתי עסק, את המעניינים ומושכים בעיניכם ובהם תקבלו הנחות קבועות במעמד הרכישה. מספר בתי העסק העומדים לבחירתכם נעה בהתאם לכמות העסקאות המתבצעות בכרטיס האשראי של מועדון ארגון המורים העל יסודיים. ככל שישנם יותר עסקאות ניתן לבחור מבין מבחר גדול יותר של בתי עסק. כמו כן הנכם זכאים לכפלי הנחות וממבצעים גם בסוף העונה. ההנחה המוענקת במעמד הרכישה מופיעה בפירוט החודשי המתקבל לביתכם כזיכוי מהמחיר המלא. בתי העסק מגוונים ביותר וכוללים בידור ותרבות, נופש, מותגי אופנה ועוד. לאחר שבחרתם את בתי העסק המעודפים עליכם בכל רכישה שתבצעו מעתה והלאה בעסקים תהיו זכאים להנחה קבועה. כמות העסקים המינימאלית העומדת לבחירה הינה עשרה והמקסימלאית מגיעה לכ-60 בתי עסק. לתשומת ליבכם - חברי המועדון שהנפיקו את כרטיס האשראי על ידי cal או בנק בינלאומי יהיו זכאים לפטור מדמי חבר.

 

 


אודות מחבר המאמר

בן גיל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.