אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גדרות עץ לכל טעם וסגנון

מה יכול להיות יותר פסטוראלי וציורי מגינת הבית הפרטי שלכם מוקפת גדרות עץ אשר עוצבו על פי סגנונכם, מרוהטת ריהוט גן עשוי עץ הכולל מיטת שיזוף וכיסא נדנדה,  מקורה באמצעות פרגולות עץ עשויות מעץ יוקרתי ומרוצפת בדקים עשויים עץ ? נראה כמו חלום ? כנראה שכן, אבל חלום שניתן גם להגשים.

למה נועדו גדרות עץ ?

גדרות עץ מיועדים בראש ובראשונה להפריד בין שטח הגינה הפרטית שלכם לשאר השטחים הסובבים אותה ותוך כדי גם להעניק לכם תחושה של ביטחון ופרטיות. גדרות עץ יוצרות אווירה כפרית וחמימה ובכל מקרה הן מהוות תוספת דקורטיבית לכל גינה . גדרות עץ מיוצרות אך ורק מעצים איכותיים ומשובחים אשר מסוגלים לעמוד בפני תנאי לחות , רטיבות ומים. גדרות עץ לא חייבות להיות עשויות רק מעץ וניתן בהחלט לשלב אותן עם ברזל או אבן . גם אם הגינה שלכם איננה מאובזרת בריהוט גן מעץ או דקים מעץ, עדיין גדרות עץ לבדן יכולות ליצור את האפקט הרצוי של גינה בעלת מראה כפרי ונעים.

האם יש צורך לתחזק ולשמור על גדרות עץ?

 אמנם יש צורך לתחזק גדרות עץ אך מדובר על תחזוקה שאיננה מצריכה מאמץ מיוחד וגם איננה יקרה. גדרות עץ ניתן למשוך במיני שמנים שונים , אחד מהם הוא שמן הפשתן,  אך ישנם גם שמנים אחרים המתאימים לסוגי עץ שונים ואת ההנחיות המתאימות תקבלו בבית העסק בו רכשתם את הגדרות. שימון גדרות עץ מסייע בשימור העץ ממנו מורכבת הגדר , הוא מאריך את תוחלת ימיה של הגדר ומעניק לה את החסינות הנדרשת  אל מול תנאי מזג האוויר המשתנים. עוד דבר שיש לעשות הוא - ריסוס הגדר בחומרים דוחי מכרסמים ומזיקים למיניהם.

עיצוב גדרות עץ

אז נכון שהמטרה הראשונית והעיקרית של גדרות עץ היא להפריד בינינו לשאר העולם אך ניתן להפוך גדרות עץ למוצר מעוצב ומסוגנן. ישנם כאלה שיעדיפו כמובן את גדרות העץ הקלאסיות הלבנות או בגוון עץ טבעי אך ליצירתיים מבינכם השמיים הם הגבול. ניתן לשלב בגדרות מעץ ברזל, דקורציות ברזל וריקועי ברזל. ניתן לשלב גדרות עץ עם תוספות של עצים אחרים ובצבעים שונים וניתן לצבוע את הגדר באמצעות צבעים מיוחדים לעץ בעלי אפקטים מעניינים.

גם אם חשבתם על גדרות עץ לגינתכם הפרטית, סביר להניח שזה לא בדיוק מה שדמיינתם אלא הרבה יותר טוב והרבה מעבר למצופה.


אודות מחבר המאמר

סחר עץ | סחר-עץ הרצליה-הבית של המקצוענים בתחום העץ ומוצריו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.