אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיתוסים בהגדלת חזה

בהמשך לעלייה במספר הנשים המבצעות ניתוחי הגדלת שדיים מידי שנה בישראל ובכל העולם, להלן מספר מיתוסים נפוצים בנוגע לניתוחי חזה ולסיכונים הכרוכים בהם:

 

1.      החומר הנמצא בתוך השתל מסרטן ויכול לגרום לסיבוכים: דבר זה אינו נכון והדבר נבדק באופן מחקרי. חומרי הסיליקון נבדקים בצורה קפדנית מאוד והמחקרים מאשרים כי הם אינם מסרטנים.

2.      חובת החלפת שתלים כל כמה שנים: בעבר, כאשר היו שתלים בעלי מעטפת דקיקה, דבר זה היה נכון, אך כיום מייצרים שתלים בעלי מעטפת מאוד חזקה ועבה כך שהצורך בהחלפה אינו תכוף כפעם. (יחד עם זאת רצוי מומלץ לבצע בדיקה תקופתית אצל הרופא – כפעם בשנה).

3.      הסיליקון בתוך השתלים עלול להתפזר בתוך הגוף – כיום החומר המצוי בשתלים החדשים – מיוצר כג'ל גבישי ועמיד ואינו נוטה להיסדק ולהתפזר בתוך הגוף. היצור הקפדני והאיכותי, נועד להבטיח שבאם תתבצע קריעה של השתל – החומר שבתוכו ישמור על תוכנותיו ולא יתפזר לאזורים אחרים בגוף.

4.      ניתוח הגדלת חזה הוא הפתרון לחזה נפול/חזה רפוי – חזה נפול או רפוי נוצר פעמים רבות בעקבות עודף עור או רפיון של העור והוספת שתל יכולה בהחלט לתרום לנפח הכללי של השד אך אינה יכולה לפתור את צניחתו.

5.      שתלים מתפוצצים בלחץ אויר גבוה בטיסות לחו"ל -  דבר זה אינו נכון  - השתלים בנויים מג'ל אשר אינו מתרחב או מתכווץ במהלך שינוי לחצים בעת טיסה.

6.      השתלת סיליקון פוגעת בסיכוי להניק -  כיום, ידוע כי השתלים מוכנסים בחלק האחורי של השד ולכן אינם פוגעים בבלוטות החלב של האישה.

7.      שתלי סיליקון יכולים להינזק מחבלה או תאונה – הסיכוי לכך מאוד נמוך בעקבות העובדה שהשתלים מיוצרים היום באיכות מאוד גבוהה ומחומרים עמידים ביותר.

8.      בדיקת ממוגרפיה לגילו סרטן השד מקשה במקרים שקיימים שתלי סיליקון – דבר זה אינו מדויק – יחד עם זאת הרופאים המבצעים את בדיקת הממוגרפיה מיומנים מאוד בבדיקה של נשים עם שתלי סיליקון – כמו כן לפני בדיקת הממוגרפיה, רצוי לדווח לרופאים המבצעים בדיקה זו כי התבצעה הגדלת חזה ועל הימצאותם של שתלי סיליקון.

9. ניתוח הגדלת חזה משאיר הצטלקות בולטת ובלתי נעימה – מיקום החתך באחוז גדול של ניתוחי הגדלת חזה, מבוצע בבסיס החלק התחתון של השד ואינו נראה לעין באופן בולט כלל ועיקר.

 

קראו מידע על ניתוחים פלסטיים אחרים, כגון: שאיבת שומן,מתיחת פנים וניתוח אף.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

באדיבות ד"ר וינברג ניתוחים פלסטיים - http://www.dr-weinberg.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.