אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פתרון מעשי עבור שיער דליל

התקרחות היא בעיה המשפיעה על גברים רבים ואפילו על חלק מן הנשים. בעוד אצל גברים מדובר בהתפתחות אחת מני תבניות התקרחות רבות, החל ממפרצים ועד קרחת מלאה, בה המקריח נשאר עם רצועת שיער דמויית פרסה המקיפה את ראשו, אצל נשים מדובר בעיקר בתופעת שיער דליל. עם זאת יש לציין שישנן נשים המפתחות גם הן נקודות קירחות לחלוטין.

שוק התכשירים והתרופות שנועדו למנוע נשירת שיער ואפילו להפוך את תהליך ההתקרחות ולהצמיח שיער נמצא בצמיחה מתמדת לאורך השנים, אך בעוד מדפי החנויות הולכים ומתמלאים בהם התוצאות בפועל אינן תואמות לרוב להצהרות היצרנים. אנחנו עדיין רחוקים היום מתרופת פלא שתפתור את בעיית ההתקרחות בצורה אמיתית. לאותם נשים וגברים הסובלים משיער דליל, כלומר, יש להם שיער אך הוא דק ושברירי, באופן בו ניתן לראות דרכו את הקרקפת, ישנו פתרון מעשי, נח וזול יחסית. מדובר בקונסילרים, מוצרי הסוואת התקרחות המעבים את שיער והופכים אותו למלא יותר.

תכשירים אלו מכילים חלקיקים מיקרוסקופיים הנצמדים לשיער על ידי חשמל סטטי וכל למעשה מעבים כל שערה. מוצרים איכותיים עמידים למים וכך אפשר להרטיב את השיער ללא חשש מהמרחות של החומר,והם יורדים רק לאחר חפיפה בעזרת שמפו. ראוי לציין שעם השנים, לרוב, השיער הולך ונהיה דק יותר ויותר כחלק מתהליך ההתקרחות, ולכן הקונסילרים מאבדים מן האפקטיביות שלהם לאורך הזמן. אך יש לזכור כי מדובר בתהליך ממושך שיכול להמשך שנים רבות, ובמשך זמן זה ניתן להינות מיתרונות הקונסילר.

לגבי מחיר הקונסילרים, הוא נע בין מאה למתאים וחמישים שקלים עבוד מיכל המכיל אבקה המספיקה לשימוש יומי במשך חודש. עם זאת, יש להדגיש כי מחיר המוצר אינו ערובה לאיכותו, ולכן רצוי לבצע מחקר מקדים כדי להחליט איזו מוצר לקנות.

אופן השימוש פשוט מאד ופיזור האבקה מן המיכל על הקרקפת נמשך כחצי דקה עד דקה. ניתן לרכוש קונסילרים במגוון צבעים וגוונים לשם התאמה לצבע וגוון השיער של המשתמש. לסיכום, תכשירי הסוואת התקרחות אינם מטפלים בשורש הבעיה, אך מציעים פתרון מעשי למספר שנים.


אודות מחבר המאמר

נשירת שיער

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.