אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים כדאי מאוד לדעת ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מומלץ ביותר בימינו.כיום הרבה אנשים בוחרים להסיר משקפיים בלייזר. הרבה מהלקוחות מחליטים על הסרת משקפיים בלייזר ממניעים אסטתיים ובכל זאת, חלק גדול יותר מהלקוחות עושים הסרת משקפיים בלייזר בכדיי לראות טוב יותר.

לא נשכח שראייה פגומה היא בסך הכול צורה לא טבעית של העיניים. ההליך של הסרת משקפיים הוא בעצם החזרה של מצב הראייה לתיפקוד הרצוי.תהליך הסרת משקפיים בלייזר מתבצע בעזרת שינוי הצורה בקרנית העין על מנת לשנות את התיפקוד של העיניים.השינוי בקרנית הוא קבוע. נתון מאוד חשוב לניתוח הסרת משקפיים בלייזר בכל מצב יהיה הקרנית והעובי היחסי שלה.

חלק מהאנשים לא מתאימים לבצע את ההליך להסרת משקפיים, כמו צעירים מידי, כאלה שסובלים מסכרת או נשים הנמצאות בשלבי הריון בשלבים המוקדמים שלו.כמות האנשים שיכולים לעבור לתהליך הניתוח עצמו הוא קרוב לשישים וחמש אחוזים. הסיבה הכי נפוצה לעשות הסרת משקפיים בלייזר היא רפואית. בחלק מן המקרים, תהליך על ידי לייזר הוא האפשרות הכי טובה לרפא את הראייה הפגומה. סיבה נוספת היא בעייתיות בהרכבת משקפיים. לדוגמא, לבישת מסיכת פנים בעת עבודה, שחיינים ועוד. קיימת סיבה נוספת שכיחה ביותר והיא ההיבט הפסיכולוגי. הרבה אנשים בסך הכול לא רוצים את המשקפיים עליהם ובחלק גדול מהמקרים האלה הם אף אינם מעוניינים לשים עדשות מגע.

בתהליך ההסרה אין שום חשש להתדרדר במצב הראייה. אם יש הסתבכות ישנה אפשרות לסדר את הטיפול בעזרת תרופות המיועדות לכך, עדשות מגע או טיפול כירורגי. הסרת משקפיים אצל נערים צעירים אינה כדאית. אנו משתנים ועימנו משתנה גם העין וכמו כן גם יכולת הראייה שלנו תשתנה. הסרת משקפיים בגיל צעיר מידי תהיה בהרבה מקרים זמנית בלבד וכעבור שנה יתכן מאוד שהראייה תלך ותחמיר. השווי של הליך להסרת משקפיים לא אחיד כשמשווים בין המכונים וכתוצאה מכך כדאי לעשות סקר שוב קצר. כפי שראיתם, ישנם לא מעט דרכי פעולה אשר מומלץ לבחון. הצוות המנוסה שלנו ישמחו לענות לכם לשאלות ולצרכים שלכם.


אודות מחבר המאמר

עד לפני שבועיים ראיתי הכול מטושטש בלי משקפיים, היום אני רואה יותר טוב מסופרמן :) 

הכול תודות לניתוח להסרת משקפיים שעשיתי. שווה כל שקל!!

זכרו - היופי הוא בעיני המתבונן.

ירון ניר, הסרת משקפיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.