אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה אפשר לעשות בתאילנד עם ילדים?

טיול לתאילנד לא מתאים רק לצעירים אחרי צבא, אלא גם למשפחות עם ילדים. תאילנד היא מדינה בדרום מזרח אסיה המחולקת לשישה מרחבים (צפון, דרום, מרכז, מערב, מזרח וצפון-מזרח שנקרא איסאן) ובהם 76 מחוזות. האקלים בתאילנד הוא טרופי ומאופיין במונסונים.

תאילנד היא מדינה מאוד מתויירת. תיירים מכל העולם בוחרים לצאת לטיול בתאילנד מאחר שיש בה חופים מדהימים, מוקדי צלילה, צוקים לטפס עליהם, אזורים מתוירים מאוד ואזורים שקטים לאלו המחפשים שקט ושלווה, מוזיאונים, יערות, קניונים מתקדמים, מקדשים, מועדוניי ריקודים ועוד ועוד.

כיום תאילנד קרובה מתמיד מאחר שישנן בשוק טיסות זולות, חבילות נופש ברגע האחרון וכדומה, המאפשרות לטוס אליה בלי להתרושש. תאילנד מאוד מתאימה לחופשה עם ילדים, רק צריך לתכנן את החופשה בהתאם ולהבין שטיול בתאילנד עם ילדים הוא לא טיול לתאילנד אחרי צבא. להלן כמה יעדים מומלצים בתאילנד לחופשה עם ילדים:

צ'יאנג מאי - Chiang Mai

צ'יאנג מאי היא עיר גדולה שמרגישה כמו עיירה קטנה. היא שילוב של בנגקוק עם כפר קטן והיא מתאימה מאוד לטיול בתאילנד עם ילדים. האטרקציות המתאימות לילדים הן כגון: קורסי בישול לכל המשפחה, רכיבה על פילים, גן חיות מעולה, סיור לילי בו ניתן לראות נמרים, אריות, תנינים ועוד, רכיבה על אופני הרים, רכיבה על סוסים ועוד.

העיירה Hua Hin

מתברר שיש בתאילנד כמה מקומות שהישראלים טרם גילו – אחד מהם הוא הואה הין, עיירה על החוף המערבי של מפרץ תאילנד שהיא מקום הנופש המועדף על העשירונים העליונים בתאילנד, כולל המלך עצמו. תוכלו למצוא בה מלונות יוקרה, טיפולי ספא, גולף – ואפילו תחרות פולו על פילים. העיירה Hua Hin נמצאת במרחק שעות ספורות של נסיעה מבנגקוק והיא מקום שמאוד כדאי לברוח אליו עם המשפחה לכמה ימים, הרחק מבנקוק המתויירת. האטרקציות המתאימות לילדים באזור הן: חוף הים, ביקור בהר הקופים, ביקור בשמורת Khao Sam Roi Yot הממוקמת במרחק 40 ק"מ מדרום ל- Hua Hin  ובה מערות, חיות בר ועוד.

פוקט

רבים טוענים שהאי פורט מתוייר מדי, אבל הוא יעד מושלם לחופשה בתאילנד עם ילדים. לפני ההגעה לפוקט חשוב לתכנן את הטיול באי היטב, זה יכול לעשות את כל ההבדל. האטרקציות המתאימות לילדים בפוקט הן: בילוי בחופי הים, צלילת שנורקלים, מיני גולף ועוד.

האי קוסמוי

האי היפה קוסמוי על החוף המזרחי של תאילנד, מציע פעילויות רבות, ערים מיוחדות, חופים רבים ועוד. האטרקציות המתאימות לילדים בקוסמוי הן: בילוי בחופי הים, טיול לפארק Ang Thon National Marine בו ניתן לראות צוקים יפים, חופים זהובים ועוד, רכיבה על פילים, שייט קיאקים, צלילת שנורקלים ועוד.      


אודות מחבר המאמר

אתר נופש ישיר, אתר המציע חבילות נופש בחו"ל , טיסות זולות לחו"ל ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.