אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חוק מיסוי מקרקעין מס שבח

עד כמה אתם מכירים את הנושא של מס שבח?

רובנו יודעים, כי חוק מיסוי מקרקעין מס שבח מטפל בעניין מס, אשר מוטל על עסקות מכירת מקרקעין, אך לא הרבה מודעים לכך שישנו אלמנט נוסף: מכירת מניות באיגוד מקרקעין. דוגמא קטנה זו, היא רק חלק מעולמו של מיסוי המקרקעין, כאשר נושא החוק במיסוי מקרקעין מס שבח נכלל בתוכו. מיסוי מקרקעין וכל הקשור אל שבח ורכישה יכולים לבלבל מאוד את האזרח הקטן, אשר אינו מודע לסעיפי החוק השונים. גם העובדה שישנן הרבה מאוד רפורמות ויוזמות ממשלתיות בתחום אינה מקלה על חוק זה ועליו להיות ברור ונהיר יותר.

גם אם מעולם לא מכרתם דירה או קיבלתם במתנה נכס, אתם וודאי מודעים לעניין של שבח מכירה ורכישה. אך האם אתם באמת יודעים מה זה אומר, מה הן העלויות השונות בהן תצטרכו לעמוד, וחשוב מכך – האם אתם זכאים לפטור מתשלום, וכיצד תוכלו לקבל אותו?

הכירו את הזכאות שלכם

סביר להניח, שהתשובה לשאלות הללו תהיה שלילית, אלא אם כן למדתם משפטים בהתמחות בנושא של חוק מיסוי מקרקעין מס שבח בפרט. אך גם אם לא, עליכם לדעת כי עורך דין מקרקעין מקצועי יכול לספק לכם את שירותיו, ולמנוע מכם הוצאת כספים מיותרת. למרות שעל פניו, נראה כי חוק המיסוי מקרקעין בנושא מס שבח חל על כולם ללא יוצא מן הכלל, משרד מנוסה של עורכי דין בתחום המקרקעין, במקרים רבים, יכול להאיר את עיניכם לסעיפים שלא הכרתם. בכל שירותי המס מעורבת מערכת בירוקרטית גדולה, אשר בחוק המיסוי מקרקעין, מס השבח הוא רק חלק קטן בה.

לצד החסרונות, ישנם גם יתרונות, הבאים לידי ביטוי בניצול סעיפים מסוימים שמקלים על האזרח. למעשה, חוק מיסוי המקרקעין מס שבח ידוע כבר שנים רבות בציבור, ככזה אשר בצידו גם רווח – כמובן במידה ופועלים בצורה נכונה. אך כיצד ניתן לדעת איך להתמודד עם חוק זה ולאיזה עורך דין לפנות?

חוק מיסוי מקרקעין מס שבח בתשואה מקסימלית

משרד עורכי הדין רות אלדן-אורנשטיין עוסק כבר שנים רבות במיסוי נדל"ן, ויכול לספק לכם את כל הידע שאתם צריכים, על מנת לא להיפגע מחוקי מס כמו חוק מיסוי מקרקעין מס שבח. אם אתם עומדים לפני עסקה גדולה, וחוששים מהמחיר שתצטרכו לשלם, או לחילופין אם אתם מעוניינים בייעוץ מקצועי לא מחייב, שיכין אתכם לקראת הבאות, אנחנו ברות אדלר-אורנשטיין נשמח לעמוד לרשותכם לכל בקשה. עורכי דין מקצועיים ומנוסים יבטיחו לכם תשואה מקסימלית מהנכס, גם אם לא האמנתם שניתן להשיג את זה.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.