אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עורך דין מיסוי מקרקעין

הבירוקרטיה הופכת לפשוטה עם עורך דין

עורך דין מיסוי מקרקעין חיוני לכם בכל שלב של מכירה או קניית מקרקעין ולא רק בגלל סעיפי המס המורכבים. למעשה, ליווי של עורך דין מקרקעין הוא חלק בלתי נפרד מכל עסקה. ניסיונות להימנע מתשלום למשרד, שמספק שירות עורך דין בתחום מיסוי מקרקעין , יכולים בטווח הארוך לעלות לכם הרבה יותר כסף. ניתן לראות דוגמאות לכך בכל תחום, ולא רק בנושא של מקרקעין.

אם לאחרונה פתחתם עסק או לחילופין עמדתם למשפט פלילי, אתם בטח כבר מכירים את ההבדל בין ייצוג של עורך דין מקצועי לבין ייצוג בצורה עצמאית או על ידי עורך דין לא מיומן. המשמעות היא לא רק בזבוז זמן, אלא במקרים מסוימים גם תוצאות משפט שליליות שיכולות להימנע בקלות. למרות שבכל הקשור למקרקעין מדובר רק על הפסדים כספיים, עדיין אף אחד מאיתנו אינו מעוניין להיות זכאי לפטור, אך לא לדעת את זה.

במה עוסק עורך דין מיסוי מקרקעין?

ענייני מס שבח, מס רכישה, חוק מיסוי מקרקעין שבח ורכישה וכדומה הם לחם חוקם של עורכי דין בתחום מיסוי מקרקעין. במקרים מסוימים, יכול עורך הדין המטפל במיסוי המקרקעין לגלות ללקוח, כי באפשרותו לחסוך מאות שקלים, מבלי שהלקוח יידע זאת. הסיבה אינה רק הידע שיש לכל עורך דין בתחום שלו, אלא גם בשינויים שעוברים על תחומי מיסוי מעת לעת. תחום המקרקעין, למשל עבר בשנים האחרונות מהפיכה של ממש, בעיקר בגלל הנושא של תמ"א 38. כחלק מהתמיכה של המדינה באזרחים, אשר מבצעים תמ"א 38 בנכסים שלהם, קיבלו גם חוקי מקרקעין רבים סעיפים ותפניות חדשות.

עבור האזרח, האפשרות לעקוב אחר הרפורמות היא בלתי ניתנת להשגה. מלבד העובדה, כי רובנו לא בקיאים בחוקי מקרקעין מלכתחילה, ישנו גם עניין של שינויים שקורים בתדירות גבוהה מהרגיל. כאן נכנס לתמונה עורך דין מקרקעין, אשר עושה זאת למחייתו. צריך גם לזכור, כי העלות של עורך דין בטווח הארוך משתלמת הרבה יותר מכל ניסיון לצאת להרפתקה עצמאית, שאין לדעת כיצד תסתיים. אך איך בוחרים עורך דין מקצועי המנוסה במיסוי מקרקעין ואמין?

בחר את עורך הדין למיסוי מקרקעין רק ממשרד המתמקצע בתחום!

ראשית, עליכם לדעת כי עורך דין מיסוי מקרקעין מקצועי יגיע רק ממשרד שההתמחות שלו היא מקרקעין. במשרד רות אלדן-אורנשיין מודעים לחשיבות של חוק מיסוי מקרקעין עבור האזרחים, ולכן כבר שנים רבות עוסקים באופן מקצועי ביותר בתכנון מס נכון ובצמצום תשלום מס בעסקאות שבח מכירה ורכישה ובעסקאות אחרות. הייעוץ יכול להגיע כערך מוסף לטיפול בתיק, או כחלק נפרד ממנו – העיקר שבסופו של דבר תבצעו את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.