אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה מועדפת בירושלים

כל מה שרציתם לדעת על עבודה מועדפת בירושלים :

כאשר חיילים מסיימים את השירות הצבאי שלהם, הם יכולים לעבוד ב עבודה מועדפת כחצי שנה ואז להיות זכאים למענק חד פעמי לא מבוטל של 9,000 שקלים. מדובר על עבדות מאוד ספציפיות בתחנות דלק, אתרי בנייה, בתי מלון, בתי אריזה, מפעלים תעשייתיים ובטיפול באנשים בעלי מוגבלויות. עבודה מועדפת בירושלים כמוה כעבודה מועדפת בכל מקום אחר בארץ ומי שלא גר בעבר בירושלים יכול ליהנות מנופה הייחודי, מהתרבות העשירה ומחיי היום יום השונים כל כך בבירה. רבים בוחרים לעבוד במסגרת של עבודה מועדפת בירושלים וזאת משום הרצון להיכרות עם העיר המיוחדת ביותר בעולם, אך גם מי שחי בעיר כבר שנים יכול ליהנות משפע של עבודות שכן העבודות המועדפות הן עבודות בהן תמיד יש צורך בכוח אדם נוסף, בסופו של דבר מדובר על כוח עזר משמעותי וחשוב למשק אך גם על עידוד חיילים משוחררים לעבוד ולהסתגל לחיים נורמטיביים של אנשים עובדים.

עבודה מועדפת בירושלים – סוגי העבודות :

עבודה מועדפת בירושלים יכולה להיות בכל אחד מתחומי העבודות המועדפות בארץ אך אין ספק שבתחום התיירות ניתן למצוא לא מעט עבודות. בבתי מלון עבודות מועדפות נחשבות לעבודות בלתי מקצועיות אשר כוללות תפקידים כגון בל בוי, מלצרות, טבחות, אבטחה, חדרנות, ניקיון, בריכה ועוד. מדובר על כל סוגי התפקידים למעט עבודות פקידות ובעיר ירושלים יש לא מעט בתי מלון שמחפשים לאייש את התפקידים הנ"ל במהלך כל חודשי השנה. בעיר ירושלים יש לא מעט בתי מלאכה ואריזה, מפעלים תעשייתיים, מוסכים, מאפיות ובתי דפוס. אלה נחשבות עבודות מועדפות כל עוד הן אינן כוללות עבודות פקידות ובין היתר מדובר על תפקידים כגון חייטות, גזרנות, מכשירנות, משחיזנות, מכונאות, חרטות וכרסום, ייצור וכדומה. סוגי עבודות מועדפות נוספות הן עבודות באתרי בנייה, בתחנות דלק, בבתי אריזה ובאתרי גידול חקלאיים בעבודות אבטחה, הדברה, חממה וכדומה. בטיפול באנשים עם מוגבלויות ישנם תפקידים רבים בבית המוגבל או במוסד בו הוא שוהה, מדובר על עבודות סיוע בביצוע פעולות יום יומיות כגון לבישה, אכילה, רחצה, ניידות עצמית וכן הלאה.

מה חשוב לדעת על עבודה מועדפת בירושלים ?

כמו בכל מום אחר בארץ, גם עבודה מועפת בירושלים צריכה לעמוד בתנאים מסוימים כדי שהחייל המשוחרר יוכל ליהנות מהמענק. יש לעבוד בעבודה אשר מוגדרת כעבודה מועפת לפחות שישה חודשים ובהם יש לעבוד לפחות 150 ימים במשרה מלאה. מי שיעבוד יותר ממאה וחמישים ימים בפחות משישה חודשים לא יהיה זכאי לקבל את המענק. הזכאות למענק היא כל עוד תקופת העבודה היא בתוך שנתיים מהיום בו החייל השתחרר, את 150 הימים יש לעבוד יותר משישה חודשים אך לא יותר משניים עשר חודשים ולכן חשוב לא לבחור במשרה חלקית. אם התחלתם לעבוד בעבודה מועדפת אך היא נפסקה באמצע תוכלו להמשיך בעבודה מועדפת אחרת ולא להפסיד את הימים שהצטברו לכם במקום העבודה הקודם, מסיבה זו בדיוק מומלץ להתחיל ולעבוד בעבודה מועדפת מייד בתום השחרור וזאת כדי להבטיח שיהיה לכם מספיק זמן למצוא עבודה נוספת במידה והראשונה ואף השנייה לא יתאימו לכם.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.