אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

העלמת ורידים – לא רק ניתוח

 

ורידים בולטים, המוכנים גם דליות, הינם תופעה מוכרת ונפוצה בקרב גברים ונשים, ובעיקר בקרב נשים, המתגברת עם הגיל, וגם בעלת רקע תורשתי.

שינויים הורמונאליים גם הם עשויים לגרום להופעת ורידים בולטים, וכמוהם – גם עמידה ממושכת אצל נשים או גברים שמקצועם מחייב זאת. מצב נוסף שבו יש סיכוי גדול לפתח ורידים בולטים הוא תקופת ההריון .

 

ניתן לטפל בתופעה על ידי שיטות שונות של העלמת ורידים, אך טרם פונים לשיטות העלמת ורידים לצורך אסתטי, יש לבדוק קודם כל, אצל רופא המומחה לכך האם מדובר בבעיה אסתטית בלבד או שמא הגורם הוא קליני הנובע מאי ספיקה ורידית. הרופא המטפל בנושא העלמת ורידים אשר אצלו תוכלו להיבדק ולעבור הדרכה לגבי התהליך הוא כירורג כלי דם.

 

העלמת ורידים יכולה להתאפשר בעזרת ניתוח, לייזר, חומר מטרש , גלי רדיו, מחט, קצף וגרביים אלסטיות.

העלמת ורידים באמצעות ניתוח ורידים בולטים הינה שיטה ותיקה המצריכה הרדמה מקומית ונמשכת עד שלוש שעות במידה ומדובר בכמות גדולה של ורידים. לאחר הניתוח קיימת תקופת התאוששות קצרה ולאחר מספר ימים יכול המטופל לחזור לתפקוד רגיל.

 

טיפול נפוץ וחדשני של העלמת ורידים הוא הטיפול באמצעות לייזר אשר ניכר ביתרונות רבים – ראשית, הטיפול קצר ואמור להימשך באופן מירבי עד שעה אחת, שנית, אין בטיפול העלמת ורידים בלייזר סיכון מבחינת צלקות, ובנוסף הוא נחשב לבעל אחוזי הצלחה גבוהים ומאפשר חזרה מיידית לשגרה.

טיפול ארוך יותר של העלמת ורידים המצריך מספר מפגשים הוא טיפול על ידי חומר מטרש הכרוך גם במעבר עם מכשיר אולטרה סאונד. גם כאן קיימים אחוזי הצלחה גבוהים. שיטת העלמת ורידים על ידי מחט דורשת גם היא הרדמה מקומית אך ההחלמה ממנה מיידית . יתרונות נוספים הם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ומקום הניתוח שנותר ללא צלקות.

 

שיטה נוספת אשר אינה כרוכה בפעולה פולשנית או ניתוח היא העלמת ורידים על ידי הזרקת קצף. גם כאן לא נותרות צלקות על מקום ההזרקה וההתאוששות מיידית. אחוזי ההצלחה גבוהים גם הם.

הטיפול הפשוט ביותר הוא באמצעות גרביים אלסטיות איכותיות הדורשות מרשם רופא ומוזמנות לפי מידה.    

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים :

דיזיין אנד דיבאני- דיבאני אנד דיזיין

חיה רמתי - בית אבות סיעודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.