אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חברת שליחויות – חשיבותה של מקצועיות

שירותי שליחויות נהוגים במקומות עבודה ועסקים וכן עבור אנשים פרטיים הצריכים לשגר דבר דואר באופן בהול. עבור אותם אנשים או עסקים ישנה אפשרות להתקשר עם חברת שליחויות המעניקה שירות שליחויות באופן קבוע.

יכול להיות זה שירות שליחויות על בסיס חודשי או על בסיס יומי. אולם, טרם ההתקשרות עם חברת שליחויות – בין אם מדובר בלקוחות פרטיים או מהמגזר העסקי והציבורי, יש לבדוק מספר נושאים: ראשית, יש לבדוק את רמת במקצועיות של החברה ואת מהירות ויעילות השליחים. כדאי לעשות אפילו ניסיון עם דבר דואר לא כל כך דחוף על מנת לצפות מהי מהירות שירות שליחויות בדברי דואר חשובים באמת.

זאת על מנת למנוע מצב מביך שבו מסמך חשוב לא יגיע ליעדו. מקרה כזה יכול לקלקל כל מיני תהליכים בענפי המשק כגון רישום משכנתאות והערות אזהרה, הערות מכר ושוברי תשלום, אישורים לטאבו ורישום חברות. חוץ מנושא המהירות נבחנת חברת שליחויות באדיבות השירות: חשוב שהשליח המוסר דבר דואר כלשהוא יהיה אדיב ונינוח גם בעת קבלת דבר הדואר וגם בעת מסירתו. באופן זה יהיה נעים לשוב ולהשתמש בשירותי אותה חברת שליחויות.

עוד נושא חשוב הוא שנות הניסיון של שליחי חברת שליחויות וותק החברה בענף שליחויות. זאת ניתן לבדוק על ידי מספר השנים שנמצאת חברת שליחויות בשוק. היבט נוסף שאין לזלזל בו הוא בדיקת תעריפי שליחויות והמחירון של החברה.

בדרך כלל נקבעים אלו לפי משקל דבר הדואר, המרחק שצריך השליח לעבור ודחיפות ההעברה; ככל שמשקל דבר הדואר גבוה יותר כך גם גבוה מחיר שליחויות, וכמו כן ככל שהדרך בה נוסע השליח ארוכה יותר יהיה מחיר שליחויות גבוה יותר.

לגבי דחיפות ההעברה – עבור שליחויות דחופות יותר נהוג לשלם תשלום גבוה יותר. פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון עת מצטרפים לשירות שליחויות הוא האחריות והביטוח: חשוב כי החברה תיקח אחריות על דברי הדואר שהיא מעבירה ולכן חשוב לוודא שהיא מעניקה אחריות על המוצרים שהיא מעבירה. המחוייבות ללקוח מתבטאת גם בזמינות נותני השירות ואדיבותם של השליחים, המוקדנים ושאר צוות החברה.


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים :

דיזיין אנד דיבאני- דיבאני אנד דיזיין

חיה רמתי - בית אבות סיעודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.